וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "זהבי? אפשר לשאול גם על עשרה שחקנים אחרים שלא פתחו"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 23:38

מאמן מכבי ת"א סירב להתייחס נקודתית לכוכב ואמר אחרי ה-0:3 על מכבי פ"ת: "מחצית ראשונה נהדרת. יהיה קשה בליגה האירופית". פרץ: "יהיה מאתגר באירופה, אבל אפשר להפתיע". רומן מתעקש: "אין לי ספק שבהמשך הדברים ייראו מצוינים"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

על אף הרוטציה הרחבה שביצע, ז'ארקו לאזטיץ' סימן היום (ראשון) וי גם על הופעת הבכורה שלו בליגת העל. מכבי תל אביב שלו הביסה את מכבי פתח תקוה 0:3 בחוץ, והמשיכה להרשים גם אחרי ההעפלה הנאה לליגה האירופית. גבי קניקובסקי כבש (31) ולאחר מכן הוחלף (42) בעידו שחר, רגע אחרי שהישאם לאיוס הכפיל בשער בכורה. רז שלמה נגח את השלישי (65), כדי לצאת לפגרת הנבחרות במומנטום חיובי. מנגד, דן רומן סופר הפסד שמיני ברציפות בכל המסגרות - מאז הזכייה בגביע מכבי פתח תקוה עומדת על 0 מ-8, עם שער זכות בודד.

ז'ארקו לאזטיץ' אמר בסיום: "אני מרוצה בעיקר מהמחצית הראשונה, שיחקנו נהדר. הגבנו טוב לאיבודי כדור, כבשנו פעמיים והיו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש. חזרנו אחרי הצלחה באירופה וזה היה חשוב. לא פתחנו טוב את המחצית השנייה, היה לנו מזל שלא ספגנו. אחרי השער השלישי כבר הרגנו את המשחק והצלחנו לשמור על זה ולסיים טוב. יהיה קשה לשחק בימי חמישי וראשון, בעיקר בגלל הטיסות. אני בטוח שיהיה טוב, נשחק נגד קבוצות טובות מאוד. עכשיו זה הזמן של השחקנים לנוח, אבל לא הרבה כדי לחזור מאוששים להמשך".

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הכל עובד. לאזטיץ'/אריאל שלום

על ההגרלה בליגה האירופית אמר המאמן הצהוב: "זאת הגרלה קשה. נשחק נגד קבוצות ברמת ליגת האלופות. נעשה זאת צעד אחר צעד, קודם נתרכז במשחק הזה. יש לנו החודש עוד ארבעה משחקים. בראגה תהיה המשימה הבאה באירופה, אך כאמור נתמקד קודם בליגה".

על ערן זהבי שמיעט לקבל דקות באירופה עד כה אמר המאמן: "לא יודע מה אנשים אומרים, אני לא מבין עברית. אני מנסה לעזור לו להיות הגרסה הטובה ביותר שלו. למה ערן לא שיחק באירופה? אפשר לשאול את זה עשרה שחקנים אחרים שלא פתחו".

דור פרץ הוסיף: "המחצית הראשונה היתה מצוינת, אנרגטית מאוד, יצרנו המון מצבים וגם כבשנו. זו המכבי שאנחנו רוצים לראות. משם זה הרבה יותר קל לנו, המשחק נפתח. כמובן שהיתה דעיכה אנרגטית במחצית השנייה, יש עוד הרבה מה להשתפר ולהראות. יהיה מאתגר עם אירופה, המון טיסות, נצטרך להתאושש כמו שצריך ולהתכונן לכל משחק במלוא הרצינות. זו חוויה להיות ברמה הזו ולהתמודד נגד קבוצות כאלה. מפה זה בידיים שלנו, נעשה את הכי טוב שלנו ובמשחק אחד הכל יכול להיות, אפשר להפתיע קבוצות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
המאזן מדאיג. רומן/אריאל שלום

מנגד, המאמן המפסיד דן רומן אמר: "ידענו שאנחנו הולכים לשחק מול יריבה מאוד חזקה, ידענו שיהיה לא קל להתמודד איתם. במחצית הראשונה היינו פסיביים מדי ומכבי שלטה באופן אבסולוטי. במחצית השנייה עשינו כמה שינויים כולל מערך, היינו יותר אגרסיביים. חבל, כי היו לנו דקות טובות וכמה מצבים טובים. חטפנו גול בנייח. ידענו מפתיחת העונה שאנחנו נכנסים לאתגר לא פשוט. ידענו שהסגל רחוק מלהיות שלם, שככל הנראה נתחיל במומנטום לא טוב. אנחנו צריכים להסתכל על הדברים בפרספקטיבה רחבה יותר. התחלנו תהליך, יש פה תשתית טובה של צעירים. החתמנו כמה שחקנים שאנחנו מחכים שנוכל להשתמש בהם. אין לי ספק שבהמשך הדברים ייראו מצוינים".

על איסור ההעברות הוסיף: "היה חוסר וודאות, אבל אנחנו מנסים לקחת בחשבון תרחיש שיהיו לנו את השחקנים שהחתמנו ותרחיש שלא יהיו. זה תפקיד ההנהלה, אני מתעסק במשחק".

עידן ורד הוסיף: "הכל מבאס וקשה, בלי קשר למשחק. זו תקופה מאוד עצובה וחשוכה, אין הרבה מה להגיד. הכל שחור כרגע בלי קשר למה שהיה בדשא. אין אווירה ואין חשק לכלום. יש פה תסכול, עברנו חודש וחצי לא פשוטים, אבל זו רק תחילת העונה. יש זמן, יש פגרה, ואני בטוח שיהיה בסדר".

לירן חזן שנפצע הערב יחמיץ את המשחקים הקרובים של הנבחרת הצעירה. כארם זועבי זומן במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully