וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש השני הכי גבוה בעולם נאלץ לישון על הרצפה בפריז

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 17:14

מורתזה מירזדסלקג'אני מייצג את איראן בכדורעף ישיבה ורוצה לזכות במדליית זהב שלישית במשחקים הפראלימפיים. בינתיים הוא מתמודד עם כך שלא סופקה לו מיטה למידותיו, מאמנו: "בטוקיו התאימו לו מיטה"

תיקתקנו, 1.9/ספורט1

יש הרבה יתרונות בלהיות גבוה, אבל כשהגובה שלך הוא 2.45 מטרים, זה עלול להיות חיסרון די רציני. מורתזה מירזדסלקג'אני, המוכר יותר בשם מירזאד, הוא האדם השני הגבוה ביותר בעולם והוא מייצג את איראן במשחקים הפראלימפיים בכדורעף ישיבה. הוא הוכתר פעמיים כאלוף אולימפי וינסה באולימפיאדה הנוכחית לזכות בזהב השלישי שלו.

אלא שלמרות שהוא קיבל מיטה מותאמת לו אישית במשחקים הפראלימפיים בטוקיו, הוא נאלץ לישון על הרצפה בפריז, כך אמר מאמנו. "אין לו מיטה מיוחדת, אבל יש לו את המטרה הכי חשובה בראש", אמר המאמן הראשי האדי רזאיגארקאני לאתר Olympics.com. "לא משנה לו אם הוא ישכב על הרצפה או שלא יהיה לו מספיק מה לאכול. יש לו את התודעה להיות אלוף".

מורתזה מירזדסלקג'אני כדורעפן גבוה. GettyImages
נאלץ לישון על הרצפה. מורתזה מירזדסלקג'אני/GettyImages

איראן זכתה בשבעה מתוך תשעת הטורנירים בהם השתתפה מאז ניסיונה הראשון בסיאול 1988. מדליית זהב בפריז 2024 תהיה השלישית עבור מירזאד, שעשה את הופעת הבכורה שלו במשחקים הפראלימפיים בשנת 2016 והפך גם לספורטאי הגבוה ביותר שהשתתף אי פעם במשחקים הפראלימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully