וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף יסעור: "חלמתי על זה, שמח שחזרתי עם המדליה בצבע הנכון"

האלוף הפראלימפי התרגש מקבלת הפנים החמה בישראל: "כל פעם דמיינתי אחרת את הזכייה בזהב ואיך אני מוציא את זה. השמחה מהולה בעצב"

קויק: לוחם הטקוואנדו אסף יסעור/איגוד הטקוואנדו

שלושה ימים אחרי זכייתו במדליית הזהב הראשונה של ישראל במשחקים הפראלימפיים פריז 2024, לוחם הטאקוונדו אסף יסעור נחת הערב (ראשון) בארץ והתקבל בחום בשדה התעופה בן גוריון. יסעור שזכה פעמיים באליפות העולם בעבר ובנוסף הוכתר לאלוף אירופה בחודש מאי האחרון, הגיע לפריז כמועמד לסיים על הפודיום - ועמד בציפיות בגדול.

"הגיעו לכאן הרבה אנשים שאני אוהב ולקחו חלק במסע שלי. אני שמח לראות אותם, זה מרגש מאוד", אמר יסעור הנרגש. "כמובן שזו שמחה מהולה בעצב. קיבלנו בבוקר את החדשות הלא נעימות ואני ברגשות מעורבים. אני מתפלל שהסיוט ייגמר כמה שיותר מהר".

על המשך הקריירה אמר: "התחרות הזו היא לא סוף הדרך עבורי. עבדתי קשה אחרי שלא הצלחתי להגיע לטוקיו ואני שמח שחזרתי עם המדליה בצבע הנכון. הרבה פעמים חלמתי שאני מנצח, כל פעם אני מדמיין אחרת את הזכייה בזהב ואיך אני מגיב ומוציא את זה. זה מה שיצא ממני הפעם, לא חשבתי על זה. קדתי קידה ליריב ולשופטים, ואז הרגשתי צורך לרוץ למשפחה שלי ולקהל".

האלוף הפראלימפי אסף יסעור עם הוריו לאחר נחיתתו. ראובן קסטרו
אסף יסעור עם ההורים והמדליה/ראובן קסטרו
האלוף הפראלימפי אסף יסעור לאחר נחיתתו. ראובן קסטרו
נישא על כפיים/ראובן קסטרו
האלוף הפראלימפי אסף יסעור לאחר נחיתתו מציג את מדליית הזהב. ראובן קסטרו
מציג את המדליה לראווה/ראובן קסטרו

המאמן יחיעם שרעבי הוסיף: "אסף הוכיח עצמו לאורך כל הדרך, לא הייתי צריך את המדליה כדי לדעת כמה הוא טוב. הוא עשה דרך ארוכה, עבר הרבה הפסדים ותקופות קשות. גם אם לא היה זוכה במדליה, הוא עדיין היה אלוף. הוא עושה דברים שגם אנשים עם שתי ידיים לא מצליחים לעשות. הוא יביא עוד הישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully