וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון: "הפועל ירושלים תכבד את זכרו של הרש בצורה משמעותית"

בעלי קבוצת הכדורסל אותה אהד גולדברג פולין הגיב לחילוץ הגופות מעזה: "נשמות יפות שלא היו צריכות לסיים כך את המסע שלהן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״מי שרוצח חטופים - לא רוצה עסקה"/רועי אברהם/ לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/ לע״מ

חילוץ גופתו של הרש גולדברג פולין ז"ל מעזה זעזעה את קבוצות הפועל ירושלים, אותן אהד האמריקאי-ישראלי שנחטף ב-7 באוקטובר. הבעלים של קבוצת הכדורסל הירושלמית מתן אדלסון הגיב לטרגדיה והודיע כי האדומים מהבירה יערכו מחווה לזכרו של גולדברג פולין.

"דרך כל העדויות מבני משפחתו וחבריו, הסרטונים שהציגו את אישיותו התוססת וההסברה והמאבק הבלתי פוסק שהובילו הוריו ואחיותיו האמיצים, שהדגישו את האדם המדהים שהוא היה, הרגשתי שאני מכיר את הרש במשך שנים, מבלי שפגשתי אותו", כתב אדלסון ב-X. "אני מתאבל יחד עם משפחתו, כמו גם עם המשפחות של עדן, אורי, כרמל, אלמוג ואלכס. שש הנשמות החפות מפשע והיפות הללו לא היו צריכות לסיים את המסע שלהן כך. מי ייתן ונמשיך לכתוב את סיפוריהם במאבק המתמשך נגד הרשע. הפועל תעשה משהו משמעותי כדי לכבד את הרש ואת מורשתו כאוהד הקבוצה. בינתיים, כל מה שכל אחד יכול לעשות הוא להתפלל למען משפחתו וכל שאר המשפחות, ולשלוח להם את כל האהבה והתמיכה שאפשר".

הבוקר פרסמו קבוצות הכדורסל והכדורגל של הפועל ירושלים הודעות פרידה מלאות כאב על לכתו של הרש. הפועל ירושלים תוציא הסעות מתל אביב להלוויתו של הרש גולדברג-פולין ז"ל, שתתקיים מחר ב-16:00 בבית העלמין בגבעת שאול.

ההסעה תצא בשעה 14:30 מתחנת רכבת מרכז בתל אביב ותעבור בחניון הנתיב המהיר, לטרון וצומת שילת. להרשמה: https://hapoelbuses.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully