וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר ברור: קיניונס ושושנאצ'ב מחוץ לסגל גם במשחק מול סכנין

1.9.2024 / 11:43

למרות שקוז'וך יחסר את גורדנה ואליאס הפצועים (20:00, ספורט4) הוא לא זימן את שני הזרים שהפועל באר שבע מקווה להיפרד מהם ולהחליפם בוונטורה ובזר נוסף. יוספי ובדש ישובו לספסל, אחמד צפוי לפתוח

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע שולחת מסר לדיינר קיניונס וארתור שושנאצ'ב, שגם הערב הם לא בסגל למפגש עם בני סכנין (20:00, ספורט4). אם במחזור הקודם שושנאצ'ב לא התלבש מסיבות מקצועיות וקיניונס הושעה מהמשחק בגלל עבירת משמעת, הפעם השניים לא זומנו למשחק מאחר שהמאמן רן קוז'וך העדיף שחקנים אחרים במקומם - משמע שלשניים לא נמצא מקום בסגל בזמן שרועי גורדנה ושי אליאס פצועים והמסר אל הקולומביאני והקזחי ברור.

הפועל באר שבע תחתים את לוקאס ונטורה וכבר הודיעה על כך, והיא צריכה לפנות לו מקום באמצעות שחרור קיניונס או שושנאצ'ב. בהמשך יצורף בלם זר ולכן השניים בדרך החוצה. לעומתם, מי שיתלבשו הערב אחרי שהיו מחוץ לסגל במשחק האחרון הם תומר יוספי וגיא בדש. השניים יתלבשו במקום גורדנה ואליאס שיוצאים מהעשרים בגלל הפציעות שלהם.

דיינר קיניונס הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ההשעיה הסתיימה, אבל שוב הוא לא בסגל. קיניונס/ברני ארדוב

באשר להרכב, קוז'וך צפוי לתת את חולצת ההרכב לזאהי אחמד שכבש את שער הניצחון מול קרית שמונה. אליאל פרץ ואנטוניו ספר נאבקים על מקום בקישור לצד מריאנו באריירו וקינגס קאנגווה.

הרכב משוער: ניב אליאסי, גיא מזרחי, אור בלוריאן, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו באריירו קינגס קאנגווה, אליאל פרץ, זאהי אחמד, רותם חטואל, אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully