וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במירוץ נגד הזמן: הוגשה הצעה חדשה על פטאצ'י

1.9.2024 / 10:43

ראשי האלופה פועלים להחתמת זר או שניים ויש להם עד יום רביעי בשביל לרשום אותם לליגה האירופית, שחקן הכנף הברזילאי שוב על הכוונת אחרי שסנטוס סירבה למכור אותו. סטואיץ' בסגל לראשונה מול מכבי פתח תקוה, דן ביטון בין השחקנים שלא זומנו

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

בזמן שהיא מתכוננת לפתיחת ליגת העל הערב מול מכבי פתח תקוה וכשהיא כבר עמלה על לו"ז המשחקים בליגה האירופית עם כל הטיסות שנכונו לה בחודשים הקרובים, במכבי תל אביב לא זונחים את נושא הרכש. לקבוצה יש מקום לעוד שני זרים והמטרה היא להחתים לפחות אחד עד יום רביעי בלילה, המועד האחרון לרישום שחקנים לליגה האירופית.

במועדון עובדים בכל הכוח בסוף השבוע, כאשר גם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס נמצא בישראל וביחד עם המנכ"ל בן מנספורד והאנליסט הראשי ואיש הסקאוט דומיניק פרייס, מנסים לסגור צירוף של זר אחד ואפילו שניים. מכבי תל אביב עדיין מנסה לצרף את ווסלי פטאצ'י הברזילאי והגישה עבורו הצעה חדשה לסנטוס, אבל במקביל יש עוד שחקנים שהתפנו אחרי שחלק גדול מהליגות סגרו את חלון ההעברות שלהן בסוף השבוע ומכבי תל אביב מנסה לשים את היד על שחקן כנף ואולי שחקן נוסף.

ווסלי פטאצ'י, שחקן סנטוס. מתוך טוויטר, צילום מסך
יגיע בכל זאת? פאטצ'י/צילום מסך, מתוך טוויטר

במכבי תל אביב מבינים שההשתייכות לשתי ליגות אינטנסיביות, עם שמונה טיסות בארבע חודשים, מצריכה לפחות עוד שחקן אחד לסגל.

באשר ליונס מלדה, מכבי תל אביב מקבלת המון פניות לגביו, אבל לא מתכוונת להיעתר לשום פנייה ולא מתכוונת לשחרר אותו. המגעים מול הפועל חיפה לגבי יונתן כהן נמשכים בנוסף לאופציה הקיימת להעביר אותו לליגה באירופה.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
נמניה סטואיץ' בלם מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בסגל מכבי תל אביב לראשונה. סטואיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בכל הנוגע למפגש עם מכבי פתח תקוה (20:15, ספורט2), על אף שאמר אתמול כי נמניה סטואיץ' עוד צריך זמן ושהוא בטוח שהחברים לקבוצה יסייעו לקליטתו, החליט המאמן ז'ארקו לאזטיץ' כי כבר הערב יתלבש הסרבי למשחק מול מכבי פתח תקווה ויהיה בסגל.

לאזטיץ' צריך להשאיר חמישה שחקנים ביציע והוא בחר להשאיר בחוץ את הבלמים ניר ביטון ומתן בלטקסה. ארבעת הבלמים שזומנו הם טייריס אסנטה, רז שלמה, עידן נחמיאס וכאמור סטואיץ'. השלושה הנוספים שלא יתלבשו הם אבישי כהן, דן ביטון ויונס מלדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully