וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תירוצים לא יתקבלו הערב. איסטנבול? מקווה שישמרו עלינו"

1.9.2024 / 10:00

אחרי שמירב המאמצים הקיץ הושקעו במשחקים באירופה, האלופה מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי פתח תקוה למשחק הליגה הראשון שלה (20:15, ספורט2). לקראתו, אושר דוידה סיפר על ההכנה, ההבדל תחת לאזטיץ' ("הדרישות גדולות ויותר שחקנים משחקים") והיריבות בליגה האירופית

תקציר: באצ'קה טופולה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

ליגת העל מתחילה הערב עבור מכבי תל אביב במשחק חוץ מול מכבי פתח תקווה (ראשון, 20:15, ספורט2). משחקה במחזור הראשון נדחה מאחר ששיחקה בפלייאוף הליגה האירופית, כך שאת החמאה על הלחם היא צריכה להתחיל למרוח הלילה.

עבור אושר דוידה, שעבורו היה זה קיץ מאוד מאתגר שהחל עם המשחקים האולימפיים בפריז ונמשך מיד עם משחקי הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית, בכל זאת מרוצה. הוא תקע את היתד שהוא רצה בקרית שלום אחרי הניסיון הקצר והפחות מוצלח בבלגיה.

אושר, איך אתם מגיעים לליגה?

"היינו עסוקים בחודש האחרון באירופה. זו היתה המשימה שלנו ועמדנו בה. עכשיו אנחנו כבר כאן עם כל הראש ונבוא הכי חזקים שיש למשחק הראשון העונה בליגת העל. שום תירוצים של יום חמישי שיחקנו באירופה לא יתקבלו. הסגל שלנו גדול. בשביל זה נבנה כזה סגל. בשביל שלא יהיו תירוצים וכולם יוכלו לשחק. אנחנו מראים שיפור ממשחק למשחק ואני מקווה שנראה את זה גם מול מכבי פתח תקווה".

אושר דוידה, מכבי תל אביב. דני מרון
דוידה תקע את היתד שהוא רצה בקריתי שלום/דני מרון

איך קיבלת את שיבוצי הקבוצות מולכם בליגת האירופית?

"ראינו יחד את ההגרלה בשדה התעופה בדרך לארץ ביום שישי. ידענו שנקבל קבוצות טובות. התרגשנו כי נפגוש שמות גדולים. אנחנו נבוא לליגה הזו כדי להראות מה אנחנו יודעים".

בשיקטאש תארח אתכם והמתח כבר מטפס. שגיב יחזקאל בטח גם יכול להזכיר לכם מה מחכה לכם באיסטנבול

"הוא בטח יהיה שמח לשחק שם. סתם. לא יודע מה יהיה במשחק הזה. אנחנו נעשה מה שצריך אם צריך לשחק שם ואני מקווה שישמרו עלינו כמו שצריך. אני מאמין שיהיה בסדר".

ז'ארקו לאזטיץ' אמר לפני המשחקים מול באצ'קה טופולה שהוא לא רצה לפגוש אותם בפלייאוף. איך עשיתם את זה כל כך קל?

"כבשנו מוקדם במשחק השני וניצלנו את זה לתוצאה מצויינת. המאמן הכין אותנו מצוין כי הוא מכיר את החולשות שלהם".

הקבוצה עברה שינוי בקיץ עם עזיבת מנהיגים כמו שרן ייני ואנריק סבוריט. איך אתם הצעירים לוקחים יותר נפח ומנהיגות?

"לא חושב שהיה מנהיג אחד במכבי תל אביב. היו הרבה ועדיין נשארו כמו ערן זהבי, דור פרץ וניר ביטון. האווירה במועדון מצויינת. כיף לבוא לקרית שלום בכל יום. יש חיבור טוב בין הצעירים יותר כמוני למבוגרים יותר".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
אושר דוידה חוגג שער של מכבי תל אביב. דני מרון
נהנה במכבי תל אביב, גם אחרי קיץ עמוס מהרגיל. דוידה/דני מרון

שיחקתם כבר נגד מכבי פתח תקווה העונה. למה אתם מצפים?

"מכבי פתח תקווה יריבה קשוחה, בעיקר כשזה אצלה בבית. גם באלוף האלופים לקח לנו המון זמן להכריע באמת. אנחנו ננסה להבקיע מוקדם".

ספר קצת על השוני בין לאזטיץ' לרובי קין

"בבסיס שניהם מאמנים מאוד התקפיים וזה מה שמכבי תל אביב צריכה תמיד. המאמן שלנו עובד הרבה על לחץ גבוה ואני מקווה שנשתפר בזה. מה שונה? לא יכול להצביע על נקודה אחת בראש. אנחנו מאוד נהנים באימונים. יש אווירה טובה. קצב גבוה. זה היה אצל רובי וגם אצל ז'ארקו. אם אני חושב יותר לעומק, אולי עכשיו הדרישה מכל אחד היא אפילו יותר גדולה ואי אפשר להוריד רגל מהגז".

הייתם מאוד תלויים במילסון בעונה שעברה וגם בערן זהבי. זה השתנה בינתיים

"כשאתה אומר את זה, אז אני מוצא אולי עוד שוני כשהעונה יותר שחקנים משחקים ויותר שחקנים משותפים וכולם חמים ובכושר משחק גבוה. בעונה שעברה פחות שחקנים שותפו בהתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully