וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "הרגשנו שאנחנו שווים יותר והיינו עצבניים מההחמצות"

בני ריינה חגגה ניצחון גדול נוסף, הפעם אחרי מהפך ב-1:3 על הפועל חיפה: "נהנה כאן מאוד", הוסיף הקשר. מחמאות להנטי, חדידה ושוקרני שהתעקש לשחק

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 3:1/ספורט1

שמחה גדולה במכבי בני ריינה אחרי שהקבוצה ניצחה אתמול (שבת) 1:3 את הפועל חיפה בסמי עופר ושמרה על מאזן מושלם בשני מחזורי הפתיחה. בריינה ציפו למשחק קשה מול האדומים מחיפה וקיוו שלא תהיה ירידה אחרי הניצחון הגדול על מכבי נתניה במחזור הראשון. בפועל, הגיעו השחקנים של שרון מימר חדים מאוד והקבוצה ידעה לצאת מפיגור בחצי הראשון ולהחזיר שלושה שערים יפים במחצית השנייה.

בריינה החמיאו שוב למימר, שממשיך גם העונה להעמיד קבוצה התקפית ותוססת, על אף השינויים הגדולים שנעשו בסגל, בעיקר בקישור הקדמי ובהתקפה. ריינה כבשה שבעה שערים בשני מחזורי הפתיחה ואמש, למרות חסרונו של החלוץ קייס גאנם שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, כבשה שלושה שערים ויכולה הייתה להבקיע לפחות שלושה שערים נוספים.

שחקן בני ריינה גיא חדידה חוגג עם חבריו. מאור אלקסלסי
גם הוא הבקיע וזכה לשבחים. חדידה/מאור אלקסלסי

המאמן מימר התייחס בסיום ליכולת של קבוצתו ולכמות ההחמצות של שחקניו: "מי שהיה במשחק וראה את המחצית הראשונה במיוחד, ראה פה כמות מצבים שאנחנו לא רגילים לראות מריינה, עשינו מחצית מצויינת עם המון מצבים. לחצנו בצורה מטורפת וגרמנו להפועל חיפה לא לבעוט לשער במחצית הראשונה, חוץ מהשער הם כמעט לא סיכנו את השער שלנו. לגבי כמות המצבים וההחמצות? מבחינתי זה מראה לי על קבוצה שנהנית על המגרש, קבוצה שמבינה את המשחק ומחוייבת להוראות ואני יוצא מאוד מסופק מהמשחק הזה".

החלוץ אזקיאל הנטי שחזר מפציעה, פתח בהרכב ואף בישל את השער הראשון כשהוא מציג יכולת טובה מאוד בחלק הקדמי. גם גיא חדידה, כובש השער השני ומוחמד שכר, קיבלו מחמאות על יכולתם. בריינה ביקשו לציין במיוחד את הקשר רועי שוקרני, שרגלו נתפרה בשבוע שעבר, אך הוא התעקש לעלות ולשחק למרות הפציעה והמאמן מימר נתן לו שוב את חולצת ההרכב.

"אני מבסוט מאוד בריינה ונהנה כאן מכל רגע", אמר הקשר איהאב גנאים בסיום המשחק. "אני נהנה מכל אימון, מכל משחק ואני בא ונותן את ה-100 אחוז שלי. הייתי עם שרון מימר לפני כן, אז אני מכיר ויודע בדיוק מה הוא רוצה. אחרי מה שעברתי, אני מנסה להיות צנוע ולחזור לבסיס ועד עכשיו זה הולך לי טוב".

על היכולת בפתיחת העונה אמר גנאים: "אנחנו כל שבוע באים ומתכוננים למשחק והאמת היא שלכל משחק שאנחנו מגיעים, אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות. בינתיים זה הולך טוב. יצאנו בתחושה של פספוס מהמחצית הראשונה, אבל ברוך השם זה השתנה במחצית השנייה. הרגשנו שאנחנו שווים יותר והיינו עצבניים במחצית מכל ההחמצות, אבל ידענו שזה יבוא אם נמשיך בסבלנות וזה עבד לנו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully