וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מודאגים ממשחק ההגנה, בלבול מחפש בלם ומגן

במועדון לא תיארו לעצמם שיחלו את העונה עם שני הפסדים עקב טעויות בחלק האחורי ושוב ינסו לצרף את בלטקסה או נחמיאס ממכבי תל אביב. שבירו: "מקבלים גולים קלים מדי". ורגאס יחזור אחרי הפגרה

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

אכזבה עצומה במכבי נתניה אחרי שהקבוצה נוצחה אמש (שבת) בביתה 2:0 עלי ידי מכבי חיפה ורשמה הפסד ליגה שני ברציפות. נתניה, שהגיעה לעונה הזאת עם הרבה יומרות להשתלב בצמרת, בעיקר לאחר מספר משחקים טובים בגביע הטוטו, תצא כעת לפגרת הנבחרת כשבמאזנה אפס נקודות והיא מדורגת מתחת לקו האדום.

בדומה להפסד לבני ריינה במחזור שעבר, גם אתמול יצא בלבול מהמשחק כשהוא מודאג מאוד ממשחק ההגנה של קבוצתו, ששוב ספגה שערים קלים מטעויות בחלק האחורי. בלבול, יחד עם ראשי המועדון, רוצים להתחזק בעוד בלם ומגן כשיש לקבוצה עוד משבצת של זר למלא. נכון לעכשיו העדיפות של בלבול תהיה להביא מגן זר ובלם ישראלי וייעשה ניסיון נוסף לקבל את מתן בלטקסה או עידן נחמיאס ממכבי תל אביב, אם כי שניהם טרם שוחררו מסגל האלופה וגם העלויות הכספיות הכרוכות בהבאת אחד מהם, גבוהות מאוד.

לואי חלף שחקן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
בנתניה בטוחים שגם הוא ייראה טוב יותר אחרי הפגרה. חלף/ברני ארדוב

להגנתה של נתניה צריך להזכיר, שהיא הופיעה למשחק אמש ללא שלושה שחקנים זרים, כאשר איגור זלאטנוביץ' שנפגע באימון המסכם לא נכלל בסגל וגם פרדי וארגס והריברטו טבארש טרם החלימו מפציעות. בנתניה מעריכים שווארגס, שחזר להתאמן, יהיה כשיר אחרי פגרת הנבחרת. בנוסף, שחקנים כמו ז'אניו ביקל, מוחמד ג'טיי, סהאר תאג'י ולואי חלף, שהצטרפו באיחור ולא עשו הכנה עם הקבוצה, ייכנסו לכושר בשבועיים הקרובים ואחרי הפגרה כבר יהיה לבלבול סגל עם הרבה יותר אפשרויות. טבארש שנמצא בהליך החלמה משני שברים בלסת, יזדקק לזמן מנוחה נוסף ובקבוצה מעריכים שהוא יחמיץ גם את משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים במחזור הבא, שיערך אחרי הפגרה.

"אנחנו מקבלים גולים קלים מדי, מחלקים מתנות שבוע שני ברציפות", אמר גורם בקבוצה בסיום. "עשינו כמה התאמות ולפחות שיפרנו כמה פרמטרים, אבל זה עדין לא מספיק. צריך לזכור שאנחנו חסרים לא מעט שחקנים חשובים ובסוף תהיה כאן קבוצה טובה מאוד שתרוץ למעלה".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים, איתמר שבירו עם שוער המשנה עדי טבצ'ניק. ברני ארדוב
שבירו מבטיח ש"מכבי נתניה תהיה קבוצה מצוינת"/ברני ארדוב

"עבדנו מאוד קשה במשחק והגענו לכמה מצבים, אבל הכדור לא נכנס", אמר החלוץ איתמר שבירו בסיום המשחק, "אנחנו מאוד מתוסכלים, כי קיבלנו גולים שאנחנו לא צריכים לקבל. מילא אם זה גולים ממשהו שאי אפשר לעצור, אז זה מתסכל".

שבירו סיפר על התקופה הלא פשוטה שעבר אחרי מות אביו בעונה שעברה: "עברתי באמת שנה מאוד קשה, אינטנסיבית, איבדתי את הדבר הכי יקר לי, קיבלתי תמיכה וגב מאוד גדול מהמועדון ואני מאוד רוצה להחזיר להם. הגעתי לעונה הזאת חדש ורענן וכל הקבוצה עוזרת לי, גם הצוות וגם השחקנים. אעשה הכל כדי להחזיר גם לקהל וגם למועדון".

על פתיחת העונה הלא טובה של נתניה: "דיברנו כל השבוע על מה שקרה נגד ריינה ויש לנו מזל רע עם השחקנים שנפצעו, שהם מאוד משמעותיים עבורנו, אבל זה לא תירוץ, כי יש שחקנים שנכנסו במקומם. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשפר ותהיה כאן קבוצה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully