וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכושר שיא: צפו בתאי בריבו מבקיע, ניצחון לפילדלפיה

החלוץ קבע 0:2 על ניו יורק רד בולס והעלה את מאזנו ל-14 שערים ב-19 משחקים. הפסד לשארלוט ועבדה ללא טוקלומטי, צמד לסוארס בניצחון אינטר מיאמי

תיקתקנו, 1.9/ספורט1

תאי בריבו לוהט. הלילה (בין שבת לראשון), אחרי שלא כבש ביום חמישי בהפסד 1:0 לקולומבוס, חלוץ פילדלפיה יוניון שוב מצא את הרשת כאשר כבר בדקה ה-14 העלה את קבוצתו ל-0:2 ולמעשה קבע את תוצאת הסיום בניצחון החוץ על ניו יורק רד בולס במסגרת ליגת ה-MLS.

בריבו הבקיע בבעיטה מדויקת לפינה על סף הרחבה והשלים 90 דקות, בזכות הניצחון הוא וחבריו התבססו במקום הרביעי במזרח. החלוץ שבלתי ניתן לעצירה בשבועות האחרונים שיפר את מאזנו הנפלא ל-14 שערים ב-19 משחקים בכל המסגרות מאז החל לקבל קרדיט לפני פחות משלושה חודשים. בסוף השבוע הוא יקווה לקבל הזדמנות גם במדי נבחרת ישראל מול בלגיה ושלושה ימים לאחר מכן נגד איטליה.

תאי בריבו, חלוץ פילדלפיה. רויטרס
תאי בריבו בכושר שיא/רויטרס

צפו בשער של בריבו

עוד הלילה ב-MLS, ליאל עבדה השלים 78 דקות בהפסד הביתי של שארלוט 1:0 לאטלנטה, עדיין ללא עידן טוקלומטי שעשוי לקבל דקות בקבוצת המילואים עד שייכנס לכושר ויתאקלם. אינטר מיאמי, עדיין ללא ליאונל מסי שעשוי לשוב למשחק הבא של הקבוצה בעוד שבועיים מול פילדלפיה ובריבו, ניצחה בחוץ 1:4 את שיקגו פייר במשחק בו לואיס סוארס כבש צמד.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully