וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה לא מאמין: המאזן של הולאנד בהשוואה לרונאלדו ומסי

כוכב מנצ'סטר סיטי כבש עוד שלושער והסביר מה עומד מאחורי פתיחת העונה המדהימה, פפ טוען שהוא "יכול לעשות הכל", ובספרד משווים אותו לגדולים מכולם. וגם: מי מ"חבריו" קילל את הולאנד?

צפו בתקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 3:1 (שלושער של ארלינג הולאנד)/ספורט1

מנצ'סטר סיטי ניצלה את המעידה של ארסנל בבית מול ברייטון ופתחה ממנה פער בראש טבלת הפרמיירליג, כשעוד שלושער מדהים של ארלינג הולאנד הבטיח לאלופה ניצחון 1:3 על ווסטהאם. הנורבגי כבר עם שבעה שערים אחרי שלושה מחזורים, והוא נראה חד וקטלני.

ג'ולן לופטגי מאמן ווסטהאם לצד פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הערכה הדדית. לופטגי ופפ/רויטרס

מאמן ווסטהאם ז'ולן לופטגי אמר בסיום: "זה נכון שסיטי היא אחת הקבוצות הטובות בעולם ללא ספק, אולי בהיסטוריה, אבל זה נכון גם שבמחצית השנייה היינו קרובים מאוד לתיקו. נגד סוג כזה של קבוצה, אם אתה עושה טעות הם לא סולחים. זה ההבדל, טעות קטנה והם מענישים אותך, הם מענישים אותנו על רגע אחד רע עבורנו. אם לא תנצל את ההזדמנויות שלך, בסופו של דבר הם לא יסלחו לך".

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה: "שיחקנו ממש טוב. ווסטהאם תמיד מסוכנת. ספגנו שער אומלל, המחצית השנייה הייתה יותר פתוחה אבל שלטנו בה טוב יותר. רשמית ההכנה הסתיימה עכשיו. שיחקנו משחק אחד בשבוע, וזה היה טוב, עכשיו משחקים פעמיים בשבוע".

על ארלינג הולאנד הוסיף גווארדיולה: "מההתחלה הוא היה לא ייאמן. הגול השלישי הוא משהו ייחודי. עם הלך הרוח הזה שיש לו, הוא יכול לעשות הכל. המספרים האלה, בגילו הצעיר ומעט המשחקים שהוא שיחק... הוא נערץ בגלל מה שהוא עושה על המגרש.

"צריך לתת לו לעשות מה שהוא רוצה. הוא כבש שלושה שערים היום אבל הוא לא איבד כדור אחד. היום זה אחד המשחקים שבהם הוא שיחק הכי טוב בכל המצבים".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. הולאנד/רויטרס

הולאנד נשאל איך ההרגשה לכבוש שלושער ראשון בחוץ בפרמיירליג: "לא ידעתי את זה, למען האמת, אבל אני מניח שזה דבר נהדר. אני שמח. וכמובן, שלוש הנקודות הן הדבר הכי חשוב. אני מרגיש טוב. אני מרגיש מלא אנרגיה. הייתה לי חופשה ארוכה וקדם עונה ארוך אז אני מרגיש טוב.

"רק כדורגלנים יודעים כמה חשוב שתהיה הפסקה ארוכה מספיק. בסופו של דבר, אתה צריך להרגיע את הגוף והנפש שלך כי זו עונה ארוכה וזה לא קל כמו שאנשים חושבים".

קצב הכיבושים של הולאנד הוא כמובן ברמה נדירה, גם בהשוואה לגדולי הסקוררים בכל הזמנים. כשהוא רק בן 24, הולאנד כבש 230 שערים ב-262 משחקים. ליאו מסי כבש בגילו 203 שערים, ואילו כריסטיאנו רונאלדו 132.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully