וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיניה פיקד על הפסטיבל: "הוכחנו שלא היה צורך בעוד החתמות"

אוהדי ברצלונה כבר מריעים לפליק שמרוצה מהרעב לכבוש, הברזילאי חגג שלושער ראשון בקריירה ש"לקח לו יותר מדי זמן", והסביר אחרי ה-0:7: "הבנתי שאני חייב להסתגל לכל עמדה"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

הנסיבות המבזות בהן פוטר צ'אבי, מיעוט ההחתמות בחלון ההעברות והעזיבה המפתיעה של אילקאי גונדואן הקשו גם על האופטימיסטים הגדולים ביותר לדמיין פתיחת עונה כזו של ברצלונה. אלא שתחת המאמן החדש האנזי פליק, למרות חסרונם של שחקנים בכירים כמו רונאלד אראוחו, גאבי, אנדראס כריסטנסן ופרנקי דה יונג, הקטלאנים כבר סופרים ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים והיום (שבת) סיפקו את אחת התצוגות המרשימות של הקבוצה הזו בשנים האחרונות, ב-0:7 על ויאדוליד. לא בכדי האוהדים באצטדיון הר היהודים הריעו לגרמני שעומד על הקווים.

"הקריאות בשמי? רק הקבוצה קיימת", הצטנע פליק לאחר הניצחון המהדהד. "האוהדים ראו את הרעב להמשיך לכבוש, זה מסב להם גאווה". זה היה ניצחון הליגה הכי גבוה של ברצלונה מאז ה-0:8 על דפורטיבו לה קורוניה באפריל 2016, ובבית היא לא ניצחה בהפרש של שבעה שערים מאז ה-0:7 על אוסאסונה במרץ 2014.

מאמן ברצלונה האנזי פליק עם ראפיניה. Alex Caparros, GettyImages
פתיחה חלומית לפליק, ערב שיא לראפיניה/GettyImages, Alex Caparros
שחקני ברצלונה ראפיניה, לאמין ימאל. Alex Caparros, GettyImages
ברצלונה הציגה את אחד המשחקים הכי מרשימים שלה בשנים האחרונות/GettyImages, Alex Caparros

מי שהיה רעב יותר מכולם זהו ראפיניה: הברזילאי כבש שלושער ראשון בקריירה ואף הוסיף בישול לפראן טורס בשער השביעי והאחרון. "בכנות, לקח לו יותר מדי זמן לכבוש שלושער. יש לו את האיכויות לזה. הוא בכושר נהדר ונע בחופשיות על המגרש", אמר פליק.

ב"ספורט" נדהמו מראפיניה ש"פיקד על הפסטיבל", כך כתבו עליו, כשהוא מצדו הרגיש צורך לסגור חשבון עם המפקפקים שהיו נואשים לראות את ניקו וויליאמס חותם בקבוצה. מספר 11 של בארסה שחזר לשחק באגף שמאל כדי שדני אולמו ישתלב במרכז השדה, אמר בסיום: "המשחק הזה הוכיח שלא היה צורך בהחתמות נוספות. אנחנו מאוד שמחים על זה".

כשנשאל מה השתנה אצלו לעומת העונה שעברה, השיב הברזילאי: "ההבנה שלי שאני חייב להסתגל לכל עמדה. זה משחק תפקיד גדול, המאמן נותן לי ביטחון ואני משתדל לעשות את זה הכי מהר שאפשר. אני עובד קשה כדי להציג את הגרסה הכי טובה שלי והכי חשוב שאעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully