וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נקודות בלבד לבוורלי בבכורה נגד נתניה, מוטלי הצטיין

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 23:21

הפועל תל אביב נשארה מושלמת בהכנה אחרי ניצחון 75:92 על העולה החדשה ששיחקה עם שני זרים בלבד. השם הגדול של האדומים הוסיף 6 אסיסטים ב-15 דקות, 27 נקודות לסנטר האמריקאי

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

הפועל תל אביב נשארה מושלמת במשחקי ההכנה שלה, אחרי שניצחה הערב (שבת) 75:92 את אליצור נתניה במשחק שנערך באולם בהדר יוסף מול מאות אוהדים אדומים.

החבורה של סטפנוס דדאס, שמרוויחה בערך פי 10 מהעולה החדשה, נראתה גדולה עליה ברבע הראשון, שמרה מצוין וניצלה את העובדה שנתניה הופיעה עם שניים משלושת הזרים שיש לה בסגל, ברחה ל-0:24 ו-8:33 אחרי רבע אחד. נתניה נכנסה למשחק ברבע השני, אך האדומים הצליחו לסגור אותו ביתרון מבטיח 32:55.

המחצית השנייה הייתה אחרת לגמרי. פטריק בוורלי שיחק מעט, הפועל החטיאה הרבה מאוד זריקות מחוץ לקשת, ומלבד ג'ונתן מוטלי לא הצליחה לייצר יתרון על נתניה. מנגד החבורה הצעירה של רובן נייברגר ועידן אבשלום החלה לרוץ והורידה את ההפרש ל-7 בלבד, אך לא יותר מכך. בדקות ההכרעה הפועל חזרה לשמור חזק וסיימה את המשחק בניצחון 75:92.

שחקני הפועל תל אביב. מתוך הטוויטר של הפועל תל אביב, אתר רשמי
שחקני הפועל תל אביב/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של הפועל תל אביב

מוטלי היה האיש של הפועל תל אביב וסיים את המשחק עם 27 נקודות בפחות מ-22 דקות. בן בנטיל קלע 14 וג'ו רגלנד הוסיף 11 משלו. פטריק בברלי סיים עם 3 נקודות, כולן מהקו ו-6 אסיסטים ב-14 וחצי דקות של משחק. בנתניה חמישה שחקנים סיימו בספרות כפולות, כשדרו פמבר מסיים עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים. רועי פריצקי ועומר פולג הוסיפו 13 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully