וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזז: "היה עליי פנדל חד-משמעי". בחדרה מרגישים "פספוס"

שחקן הפועל ירושלים חש מקופח בתום ה-1:1, דוניו שכבש לאורחת: "הגיע לנו לנצח". זיו אריה עדכן בפציעה של איינאו פרדה

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

הפועל חדרה עדיין ללא ניצחון ליגה בעונת 2024/25, בעוד שהפועל ירושלים פתחה עונה רביעית ברציפות עם תיקו אחרי ה-1:1 ביניהן הערב (שבת) באצטדיון טדי במסגרת המחזור השני.

האורחת הוליכה משער של גודסוויי דוניו, ולכן מאמנה חיים סילבס חש בסיום כך: "היה פה פספוס, כי הגענו למצבים שרצינו וגם הובלנו 0:1. באסטרטגיה הזו המשחק הולך אליך ככל שהזמן עובר, היינו יכולים להבקיע את השני. היינו רכים בחלק הקדמי וספגנו גול חצי מקרי. כל תוצאה פה הייתה אפשרית, בדרך כלל כשקבוצה שלי מובילה במגרש כזה, מול קבוצה ששולחת הרבה שחקנים קדימה, צריך לדעת להבקיע את השני ולנצח. לא עשינו את זה".

סילבס המשיך: "הגענו לאלמנטים שרצינו במשחק, החלק האחרון לא היה מספיק חד. באנו למגרש קשה מול קבוצה טובה, עשינו מה שהיינו יכולים. היינו יכולים לצאת עם יותר, אבל לא בוכים. לכל משחק אנחנו מגיעים עם מטרה להוציא נקודות, לפעמים זה פחות מצליח. קשה לחשוב על מטרות רחוקות, בחדרה הקונוטציה המיידית היא להישאר בליגה. יש פה שחקנים עם איכות בשביל לדעת לנצח משחקים בכל מגרש".

דוניו סיכם: "שתי הקבוצות שיחקו טוב, הרגשתי שהגיע לנו לנצח. אנחנו מתקדמים, רק צריכים להאמין ולקחת את הדברים החיוביים מהמשחק הזה למשחק הבא. כל הקבוצה, צוות האימון והשחקנים, נותנים מוטיבציה אחד לשני על המגרש. אנחנו שם האחד בשביל השני. השער שלי חשוב עבורי, אבל יותר בשביל הקבוצה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד. העונה הראשונה שלי בחדרה הייתה טובה, הרגשתי בבית וכמו במשפחה. בגלל זה חזרתי, אני אוהב את הדרך בה דברים נעשים כאן".

מאמן הפועל חדרה חיים סילבס. דני מרון
תחושת פספוס. חיים סילבס/דני מרון

בצד הירושלמי, זיו אריה ביקש להתחיל מדברים חשובים יותר מכדורגל: "לפני העלייה למגרש ראינו את הסרטון שההורים של הירש (גולדברג-פולין) עשו אתמול. אנחנו חיים כדורגל בבועה שלנו, אבל המציאות בלתי נסבלת ואי אפשר להמשיך עם זה. רצינו לשמח אותם, עם כל הקושי לשמח הורים שהבן שלהם בעזה בניצחון במשחק כדורגל".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "אחרי תשעה שבועות, זו הייתה הפעם הראשונה עם הסגל שפה, שאני אוהב אותו. הייתה לנו הכנה שאני לא זוכר. היה קשה לשחקנים לסחוב, הם לא בכושר משחק. בהרבה מאוד דקות היה משחק טוב מאוד, היה צריך להיות 3-4 לנו במחצית וירדנו עם 1 להם. מול קבוצה קשה, שמתגוננת, הצלחנו לחזור וסוף המשחק קצת התבלגן לנו. רצינו לנצח, אבל אמרתי להם גם במחצית - אם תמשיכו לשחק ככה, אין לי מה להגיד".

אריה עדכן כי איינאו פרדה, שהוחלף בדקה ה-64, סובל מבקע ספורטאים שימנע ממנו להצטרף לנבחרת האולימפית. "אנחנו רוצים להביא עוד שחקן-שניים, לאושש את כולם", הוסיף. "יש לנו עוד שבועיים את הפועל חיפה, יש לנו קבוצה טובה שצריכה לנצח משחקים, שלא נסתבך כמו בעונה שעברה. ניכנס לחדות ונוכל לעשות דברים יפים, אבל זו ליגה קשה וכל ניצחון עולה בדם".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. דני מרון
אהב את היכולת, יותר מהתוצאה. זיו אריה/דני מרון

מתן חוזז התייחס תחילה למהלך שאירע בדקה ה-91 של המשחק: "היה פנדל ב-100%, הם טוענים שהוא (עידו לוי) נפל עליי, אז זה לא פנדל. מן הסתם אני חושב שזה פנדל חד-משמעית".

שחקן הכנף המשיך: "עד הגול שלהם שיחקנו כדורגל טוב מאוד, הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. זה מבאס. הם הבקיעו שער ואז המשחק קצת התאזן, לקראת הסוף זה היה משחק מעברים. היינו צריכים לצאת עם ניצחון וכולם בחדר ההלבשה מאוכזבים שלא ניצחנו. זה מעיד על האופי והיכולת".

חוזז, שעבר ממכבי תל אביב אחרי שזו השאילה אותו להפועל ירושלים בעונה שעברה, חתם את דבריו כך: "ההכנה הייתה מצוינת, היום היה חסר ניצול מצבים. אם אני אישית הייתי יותר חד היום ובכושר משחק, היינו מנצחים. טוב לי בהפועל ירושלים, היה לי טוב במכבי תל אביב - אבל מה שהיה, היה. אני בא עם יותר ניסיון בקבוצה הזאת ספציפית, רוב ההרכב נשאר פה ואנחנו רצים שנה שנייה ברציפות, זה מוסיף לתיאום בין השחקנים. יש עליי אחריות, באתי להנהיג, להוביל ולקחת על עצמי, עוד יותר מאשר בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully