וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "סבע בטירוף מוחלט להוכיח שהוא רוצה להיות פה"

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 22:59

מאמן מכבי חיפה שיבח את הכוכב שלו: "סיטואציה לא הגיונית". על היכולת: "אנחנו עדיין לא על המסלול, זה עדיין לא זה". בלבול משוכנע: "נעשה דברים יפים העונה"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

פתיחת העונה המוצלחת של מכבי חיפה נמשכה הערב (שבת), כשסגנית האלופה ניצחה את מכבי נתניה 0:2 בחוץ ועומדת על 6 מ-6, עם הפרש שערים 0:6 לפני היציאה לפגרת הנבחרות. פרנזי פיירו הרשית את הראשון (34), דיא סבע הכפיל עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה (76) וחגג שער זה משחק רביעי ברציפות והירוקים יכולים להיות מרוצים גם מהופעת הבכורה של ויטלי אנסימבה. אחרי הפגרה, תנסה חיפה לשמור על המאזן המושלם כשתפגוש את בני ריינה. מנגד, נתניה מפסידה את שני המשחקים הראשונים שלה לראשונה מאז 2005/06, ומפלס הלחץ עולה.

ברק בכר שהבטיח בתחילת העונה שהוא ינציח אחרי כל משחק של מכבי חיפה לאדם שנרצח או נפל במלחמה, הקדיש הפעם לזכר סמ"ר דניאל משה דנינו, לוחם בגדוד 13 שנפל במעבר ארז ב-7 באוקטובר.

בכר סיפר בקצרה על התקופה בה אימן את הכוכב האדום בלגרד: "אתה לא מרגיש כלום מהסביבה כי זה לא מעניין אותם - ואתה מתמודד עם זה לבד. זו אחת הסיבות שחזרתי, הייתה לי אפשרות להמשיך באירופה. זו אמנם תקופה עצובה וקשה, אבל כמה שזה נשמע מוזר - אני שמח להיות פה".

על דיא סבע: "היה לי ברור שזה לא יהיה פשוט, אנחנו בסיטואציה לא הגיונית. ראיתם היום כמה הוא נלחם וכמה חשובה לו הקבוצה. זה לא רק הגול, הוא ירד שם לגליצ'ים... הוא בטירוף מוחלט להוכיח שהוא רוצה להיות פה".

דיא סבע שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
בכר: "היה לי ברור שזה לא יהיה פשוט". סבע/ברני ארדוב
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כך הוא קיווה לצאת לפגרה. בכר/ברני ארדוב

על עבדולאי סק: "במשחק הקודם הוא איבד כמה כדורים, אבל נתנו לו את הביטחון. עם הכוח והמהירות שלו, הוא היה מאוד משמעותי היום בהגנה. אתה מדבר עם שחקן, מרגיש אותו, סק עבר טרגדיה מאוד גדולה. היינו בקשר, דיברתי איתו יום-יום, נתנו לו את הזמן שלו. הוא עדיין לא בכושר מלא, אבל הוא קפטן ומנהיג. המועדון הזה מאוד מעריך אותו וייאמר לזכותו שהוא יודע את זה ונותן בחזרה".

על היכולת: "אני מסכים שאנחנו עדיין לא על המסלול. דיברתי על זה גם עם השחקנים, על להיות יותר אינטנסיביים. היום הקצב היה קצת יותר גבוה, אבל מבחינת כדורגל אנחנו עדיין מאוד מוגבלים. אנחנו מנסים לשפר את השיטה, זה עדיין לא זה, אבל חשוב לנצח בתקופה הזו כדי לקבל ביטחון. ברור לי שאנחנו רחוקים מהכדורגל שאנחנו רוצים להציג".

על ליאור רפאלוב שנכנס כמחליף בדקה ה-66: "אני רואה את הדברים הקטנים, מה שהוא עושה לחדר ההלבשה, הוא נכס למועדון. יש לו עוד הרבה מה הרבה מה לתת. יש קבוצה, יש דינמיקה, יש כושר של שחקן כזה או אחר. בואו נראה מה יהיה בהמשך".

פרנזי פיירו הוסיף: "היה משחק קשה, ידענו שלא יהיה לנו פשוט, תמיד קשה מול נתניה ואני שמח שניצחנו. תמיד כיף לעבוד עם ברק בכר, עשינו היסטוריה ביחד לפני שהוא עזב. צריך להמשיך לעבוד, צעד-צעד". על העזיבות של פייר קורנו ודניאל סונדגרן אמר החלוץ: "לכל אחד יש סיבות משלו. אני לא יכול לשפוט אף אחד. הייתי רוצה שהם היו פה כי היה לנו קשר טוב והשגנו הרבה ביחד. אני כאן. המטרה שלי היא לעזור לקבוצה, לנצח, אני לא מודאג לגבי העתיד. אתן הכל לטובת הקבוצה הזו בכל פעם שאעלה למגרש".

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מאמין בסגל שלו. בלבול/ברני ארדוב

בצד המפסיד, סיכם מרקו בלבול ואמר: "במחצית הראשונה דווקא שלטנו בכדור, הנענו מצוין, הגענו למצבים יוצאים מהכלל, לא נפלנו מהם. היתה חסרה רגל מסיימת, בעיקר בחצי הראשון. בשני מכבי חיפה קצת דחפה אותנו אחורה. בסופו של דבר ספגנו את הגול הראשון בנייח ואת השני נתנו להם במתנה. זה משחק מאוד מאכזב. נסתכל קדימה, נמשיך לעבוד קשה, יש פה קבוצה טובה שתעשה דברים יפים בליגה. כל הזרים שלנו פצועים וזה חיסרון מאוד משמעותי. עדיין לא סיימנו את הבניה שלנו. מצד אחד אני לא מרוצה, מצד שני היו דברים טובים. יש פה בסיס מצוין ואני מאוד מאמין בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully