וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר חש "סיפוק אדיר", רוני לוי מודאג מהפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 22:11

מאמן ריינה חגג את ה-1:3 המרשים: "היתה כמות מצבים מטורפת". המאמן היריב: "צריך להבין את המצב שלנו ולהשתפר משמעותית". אוהדי הפועל חיפה מחריפים את המחאה נגד יואב כץ

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 3:4/ספורט1

הפועל, לצערנו הכתובת הייתה על הקיר.
בעל בית שמפרק את הקבוצה והכנה לקויה, התעסקות בהכל חוץ מכדורגל, איבדנו את הבית, הנוער סגר קבוצות, מחנה אימון בקפריסין עם 3 בחדר, מקרן שאין ותדרוך טקטי שעובר בוואטצפ לשחקנים, מושאלים, שחרור עוגנים ללא כל תחליף הולם רכש מליגה שניה ושלישית וככה זה נראה.
בקרוב נעדכן על צעדים חדשים במחאה, אנחנו מעלים הילוך.
עד שילך.
יואב, שחרר את הפועל הרסת את המועדון.

אנחנו ננצח.

פתיחת העונה הנהדרת של בני ריינה נמשכה גם הערב (שבת), עם 1:3 מרשים על הפועל חיפה בחוץ. דמיטרי אנטילבסקי כבש ראשון (8), אך מאותו רגע היתה רק קבוצה אחת במגרש: עבדאללה ג'אבר (57) וגיא חדידה (76) עשו צדק עם פצצות נהדרות מחוץ לרחבה, ובתוספת הזמן הצטרף גם סער פדידה כדי לקבוע את תוצאת הסיום. בין לבין הורחק בר לין המחליף (70).

שרון מימר חגג ואמר: "כמאמן, לראות את השחקנים שלך מבצעים את ההוראות, עם אנרגיות מטורפות וכמות מצבים מטורפת זה כיף. יש פה קבוצה מאוד בריאה. היה לנו חוסר מזל במחצית הראשונה, אבל תיקנו במחצית השנייה עם גולים ענקיים. זה מאוד חשוב לצאת לפגרה עם שש נקודות שייתנו לנו ביטחון להמשך והדרך חשובה - הדרך של ריינה היא דרך של קבוצה שבאה לשחק כדורגל בכל מגרש. ניצחנו קבוצה מצוינת במשחק חוץ קשה מאוד, זה סיפוק אדיר".

גיא חדידה, שכבש שער אדיר שהשלים מהפך, אמר: "עבדנו קשה מאוד בפגרה ואנחנו שמחים שפתחנו עם שש משש. אנחנו עם הפנים קדימה. הייתי באופוריה אחרי הגול, שמחתי שזה נכנס. אני יודע שיש לי יכולת בעיטה טובה מרחוק וצריך להשתמש בזה קצת יותר. ריינה מבחינתי זה בית".

בזמן ההמנון, יצאו עשרות אוהדים מהאולטראס של האורחת - ולאחר מכן שבו לאצטדיון. בריינה נטען כי האוהדים "יצאו לעזור לחברים שלהם בחוץ בשל תקלה בכרטיסים" וכי "לא היה ידוע להם שיש המנון בכלל".

שחקן בני ריינה גיא חדידה חוגג עם חבריו. מאור אלקסלסי
מאושר. חדידה חוגג עם החברים/מאור אלקסלסי

רוני לוי הודה בסיום: "לא היינו במשחק היום, לא החזקנו בכדור, ריינה לחצו אותנו ואנחנו לא מצאנו פתרונות. הם היו יותר מסוכנים וניצחו בצדק, משחק לא טוב שלנו. כקבוצה לא סיפקנו את הסחורה, לא בהנעת הכדור ולא בכדורגל איכותי ולא במשחק ההגנה. כל הפרמטרים היו לא טובים. יכול להיות שאנחנו קצת צריכים להבין את המצב שלנו, יש פה קבוצה אחרת לגמרי ומטרות אחרות לגמרי מהעונה שעברה. יהיו משחקים שצריך לנצח בכוח. נעשה את ההתאמות. זה היה משחק רע מאוד שלנו ואני מקווה שנבין שצריך להשתפר בצורה משמעותית, אחרת יהיה קשה מאוד".

יואב ג'רפי הוסיף: "לא נראינו טוב, אני רוצה לבקש סליחה בשם כולנו מהקהל שנתן תצוגה אדירה ולא ידענו להחזיר לו במגרש. הכרטיס האדום קצת הוציא לנו את האוויר וחבל. היינו חשופים היום, התחושות קשות. צריך לבדוק את עצמנו ולהבין למה הגענו למצב כזה. צריך להתמודד עם מה שיש, נצטרך לבדוק האם אפשר להתחזק אבל גם עם הסגל הקיים זה לא יכול להיראות ככה".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
זה לא נראה טוב. רוני לוי/מאור אלקסלסי

במהלך הטקס לציון עשר שנים של הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר לפני שריקת הפתיחה, שר היציע המזרחי כולו "יואב כץ תלך מהפועל". בסיום מטה המחאה של אוהדי הפועל חיפה הודיע שיגביר את המאבק נגד כץ: "לצערנו הכתובת הייתה על הקיר. בעל בית שמפרק את הקבוצה והכנה לקויה, התעסקות בהכל חוץ מכדורגל, איבדנו את הבית, הנוער סגר קבוצות, מחנה אימון בקפריסין עם 3 בחדר, מקרן שאין ותדרוך טקטי שעובר בוואטסאפ לשחקנים, מושאלים, שחרור עוגנים ללא כל תחליף הולם רכש מליגה שניה ושלישית וככה זה נראה. בקרוב נעדכן על צעדים חדשים במחאה, אנחנו מעלים הילוך. עד שילך. יואב, שחרר את הפועל הרסת את המועדון. אנחנו ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully