וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל הושלם: עירוני קרית אתא החתימה את הגארד דריל מורסל

31.8.2024 / 21:03

הפתעת העונה שעברה צירפה את האמריקאי (25, 1.96) ששיחק בליגת הפיתוח בשנים האחרונות, וחובר לפרואיט, דה סוזה ואוריילי בסגל של בנטוב: "עוקבים אחריו כבר תקופה ארוכה"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

עירוני קרית אתא השלימה הערב (שבת) את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה, כשהודיעה על החתמת הגארד האמריקאי דריל מורסל. הוא יצטרף בקרוב לשלושת הזרים שכבר נמצאים בישראל: אקיה פרואיט שממשיך לעונה שנייה, ליאם אוריילי וסילביו דה סוזה.

"אנחנו עוקבים אחרי דריל כבר תקופה ארוכה", אמר מאמנה של הקבוצה אלדד בנטוב, "שחקן יוצר עם הרבה כלים, עם דגש על הגנה חזקה מאוד. בדיוק האופי של הקבוצה. האופי שלו יתאים בול לחדר ההלבשה המצוין שבנינו".

מורסל (25, 1.96) שיחק ארבע שנים במכללת מרילנד החזקה ובחר לצאת לעונה נוספת במכללות, בשורות מרקט. הוא סיים את עונתו האחרונה עם אזכור מיוחד בבחירות של השנה. את הקריירה המקצוענית שלו החל בקבוצת סולט לייק סיטי סטארס מליגת הפיתוח, במהלך עונת 2022/23 עבר בטרייד לקבוצת הבת של טורונטו ראפטורס ושיחק בה גם בעונה שעברה. בחודשים האחרונים שיחק מורסל בפורטו ריקו.

דריל מורסל במדי מכללת מרקט. Porter Binks, GettyImages
דריל מורסל במדי מכללת מרקט/GettyImages, Porter Binks

הסגל הישראלי של קרית אתא כולל את רז אדם, ג'יי ג'יי קפלן והקפטן יריב עמירם שממשיכים מהעונה שעברה לצד יובל לוין ויובל שניידרמן שהצטרפו בקיץ הזה. את הסגל משלימים הצעירים גל בייטנה ויהב שטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully