וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודארד עזב את עפולה מסיבות אישיות, ג'סטין מאטס על סף חתימה

31.8.2024 / 18:04

שינוי בסגל של אריאל בית הלחמי: הפורוורד שנחת ראשון בישראל עזב אחרי שבוע בלבד ואת מקומו צפוי לתפוס האמריקאי (25, 2.00 מ'), שהיה מחוזר בליגת העל ושיחק אשתקד ביפן

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

שינוי מוקדם בהפועל עפולה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי נפרדה מהפורוורד רוברט וודארד אחרי פחות משבוע. השחקן, שהגיע לישראל ראשון מבין הזרים, ביקש לעזוב מסיבות אישיות, ובעפולה החליטו לכבד את בקשתו.

מי שיחליף ככל הנראה את וודארד הוא ג'סטין מאטס שנמצא על סף חתימה בקבוצה. מאטס היה מועמד למספר קבוצות במהלך הקיץ האחרון, אך אף אחת מהן לא הצליחה להחתימו, ובעפולה מקווים שהעסקה תושלם והפורוורד יצורף.

מאטס (2.00, 25) שיחק בשלוש מכללות שונות. הוא החל בהיי פוינט, המשיך לדלאוור, וסיים בשלוש עונות טובות בווירג'יניה טק כשבעונתו האחרונה רשם 13.3 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע. בעונה החולפת הפתיע וחתם בליגה הראשונה ביפן, בתחילה בצ'יבה ג'טס היוקרתית, במדיה רשם 8.9 נקודות ו-7.2 ריבאונדים, ואת העונה סיים בשינשו ברייב ווריורס בה שיחק 46 משחקים, ניצח רק 6, ורשם 13.4 נקודות ו-8.5 ריבאונדים.

הכדורסלן האמריקאי רוברט וודארד. Ethan Miller, GettyImages
זה היה מהיר. וודארד/GettyImages, Ethan Miller

הזרים הנוספים של עפולה הם ג'יי פי טוקוטו, שנחת בסוף השבוע בישראל, והגארדים ארמאן פרנקלין וג'יילן לקו שצפויים לנחות בארץ בהמשך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully