וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה בהחלט יכול להפוך ל-MVP של פורטלנד בעונה הקרובה"

הבלוגר מאט לאבין החמיא לישראלי ב"ספורטס אילוסטרייטד": "עושה את כל הדברים הקטנים. אם יקלע באופן יציב מחוץ לקשת, השמים הם הגבול"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

פחות מחודשיים נותרו עד שדני אבדיה ירשום את הופעת הרשמית שלו בפורטלנד, ובארצות הברית ממשיכים להתרשם מצירופו של הישראלי לאחת הקבוצות הצעירות (והחלשות) בליגה. הבלוגר מאט לאבין ניסה לשער ב"ספורטס אילוסטרייטד" מי יהיה ה-MVP של הבלייזרס בעונה הקרובה, וטען כי התשובה הקלה אמורה להיות שיידן שארפ - אך המועמד הנוסף הוא אבדיה.

מדובר במחמאה לא קטנה, שכן לפורטלנד יש לא מעט כשרונות מסקרנים, בראשם סקוט הנדרסון ואנפרני סיימונס, לצד ותיקים מוכחים כמו דיאנדרה אייטון, ג'רמי גרנט ורוברט וויליאמס. ובכל זאת, לפי לאבין, "אבדיה הראה שהוא מוכן לעשות מה שצריך בהתקפה ולהתאמץ בהגנה. אם הוא יקבל תפקיד גדול יותר בשיטה ההתקפית העונה, המספרים שלו שוב יקפצו".

הבלוגר הוסיף והסביר: "הבחירה ה-9 בדראפט לשעבר אולי לא יהפוך לשחקן הטוב ביותר בפורטלנד, אבל הוא בהחלט יכול להפוך ל-MVP של הקבוצה הזאת. הוא עושה את כל הדברים הקטנים על הפרקט, משהו שכל קבוצה צריכה. אם יקלע באופן יציב מחוץ לקשת, השמים הם הגבול עבורו. פורטלנד תחפש שחקנים שמסוגלים לקלוע, בעיקר אם תשלח בסופו של דבר את גרנט או סיימונס בטרייד. העונה הזו כל כולה נועדה כדי לבנות לעתיד, ואבדיה יכול להיות חלק חשוב מהפאזל אם ייראה טוב".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
הקליעה תכריע? אבדיה/רויטרס

אשתקד רשם הישראלי ממוצעי שיא בקריירה עם 14.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק, תוך שהוא מדייק ב-37.4 אחוז מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully