וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל רותחת: "ההחלטה של השופט שינתה את המשחק לחלוטין"

דקלן רייס הורחק בצהוב שני תמוה והתותחנים ספגו ונפרדו מברייטון ב-1:1. ארטטה: "אין אחידות בשריקות של השופטים"

תקציר ליגה אנגלית: ארסנל - ברייטון 1:1/ספורט1

ארסנל שמטה היום (שבת) נקודות ראשונות בעונת 2024/25 בפרמיירליג, אחרי 1:1 ביתי נגד ברייטון שבעצמה הגיעה ללונדון עם מאזן מושלם. התותחנים עלו ליתרון משער של קאי האברץ בדקה ה-38, אבל דקלן רייס הורחק על ידי כריס קבאנה בצהוב שני מפוקפק (49) וז'ואאו פדרו איזן בדקה ה-58.

בארסנל מאוד כעסו על הכרטיס האדום הלא ברור והפרשן - שחקן העבר של התותחנים מרטין קיאון - אמר בקצרה: "לשופט יש חלק גדול מאוד בתוצאה".

"התחלנו את המשחק מצוין, הבקענו שער ועלינו ליתרון. פתחנו טוב מאוד את המחצית השנייה ואז הגיעה החלטת שיפוט ששינתה את המשחק לחלוטין", אמר מיקל ארטטה המתוסכל. כשהמאמן נשאל אם מישהו מצוות השיפוט הסביר לו את ההרחקה, הוא השיב: "לא! כמו תמיד".

רייס קיבל את הצהוב השני אחרי נגיעה קלה בכדור שכביכול מנעה מברייטון לחדש את המשחק אחרי שנשרק לזכותה כדור חופשי במרכז המגרש. ארטטה שמע את ההסבר מהמראיין והשיב: "אם בכל משחק יקבלו כרטיסים צהובים על מהלכים כאלה - בסדר. אבל אין אחידות במקרים כאלה".

שחקן ארסנל, דקלן רייס, אחרי שהורחק על ידי השופט כריס קבאנה. Ryan Pierse, GettyImages
שחקן ארסנל, דקלן רייס, אחרי שהורחק על ידי השופט כריס קבאנה/GettyImages, Ryan Pierse

בוקאיו סאקה שבישל את השער של האברץ, אמר: "לדעתי ההחלטה של השופט לשלוף צהוב שני הייתה מחמירה. היינו רוצים שתהיה אחידות. במחצית השנייה ז'ואאו פדרו העיף את הכדור והפריע לנו לחדש את המשחק, אבל לא הייתה תגובה. דקלן לעומתו, ליטף את הכדור והורחק".

ארטטה התייחס גם להחתמה של ראחים סטרלינג אתמול: "אנחנו מכירים את האיכויות שלו, זה צעד גדול שלנו. צירפנו שחקן כישרוני שמגיע גם עם הרבה ניסיון ואני מקווה שהוא ישפיע לטובה על הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully