וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת באליפות אירופה: ניצחון חמישי לנבחרת ישראל עד גיל 20

נבחרת הכדורעף גברה על סלובניה בשלוש מערכות ומוליכה את הבית שלה במאזן 0:5, כשהיא מתקרבת לחצי הגמר. ליברמן ורורה הצטיינו

נבחרת ישראל בכדורעף עד גיל 20 ממשיכה להדהים בהופעתה הראשונה באליפות אירופה זה 32 שנים. היום (שבת) רשמו הכחולים-לבנים את ניצחונם החמישי ברציפות ונותרו במאזן נקי מהפסדים בטורניר שנערך ביוון, זאת לאחר שהביסו 0:3 את נבחרת סלובניה - 21:25, 23:23, 19:25. בנבחרת הישראלית הצטיינו שי ליברמן עם 18 נקודות ומארק רורה שהוסיף 14.

כזכור, במהלך השבוע האחרון ניצחה ישראל את איטליה, יוון וסקוטלנד בשלוש מערכות, וכן את ספרד בתוצאה 1:3.

המשחק הבא של הנבחרת יתקיים ביום שני בשעה 17:30 נגד בולגריה, כאשר בשלב זה ישראל מוליכה את הבית ומאזנה 0:5, כאמור. שתי הנבחרות הראשונות בבית יעלו לחצי הגמר, אליו יגיעו גם שתי הראשונות בבית המקביל שמשחקיו נערכים בסרביה.

נבחרת ישראל בכדורעף עד גיל 20. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
נבחרת ישראל בכדורעף עד גיל 20/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

נועם כץ, מאמן הנבחרת, אמר: "ניצחון על מעצמת הכדורעף סלובניה הוא תמיד מרשים, במיוחד אם זוכרים שהפסדנו להם בינואר. הניצחון היום הראה את מסלול ההתקדמות שלנו. לפנינו יום מנוחה ולאחריו שני משחקים, כשהמטרה שלנו ברורה - קודם להבטיח מקום באליפות העולם ולאחר מכן לתת את הכל כדי להעפיל לחצי גמר".

מארק רורה הוסיף: "היה משחק קשה נגד הסלובנים שהמומנטום בו עבר מקבוצה לקבוצה כל הזמן, נשארנו עם הראש במשחק ולא נתנו לזה להשפיע עלינו. אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לחבר לקבוצה האהוב עמי דוידסון שלא טס איתנו עקב פציעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully