וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק מליאר זכה במדליית הארד ב-100 מטר גב: "תודה לחיילי צה"ל"

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 19:38

ההצלחה נמשכת: מדליסט הארד מטוקיו העניק לישראל מדליה שלישית במשחקים הפראלימפיים בזכות פיניש מצוין: "מדליה חשובה ומתוקה". שמוליק דניאל עלה לגמר החתירה, הטניסאי גיא ששון ברבע הגמר, גם מעיין זיקרי ניצחה

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

אחרי שתי מדליות הזהב במשחקים הפראלימפיים בפריז, מארק מליאר הפך היום (שבת) לישראלי השלישי שעולה על הפודיום, כשזכה במדליית ארד בבריכה. השחיין הישראלי בן ה-24, שזכה בשלוש מדליות בטוקיו 2020, סיים שלישי במשחה ל-100 מטר גב כשקבע זמן של 1:07.42 דקה, רחוק 1:84 שניות מהמקום הראשון.

בבוקר מליאר סיים שני במקצה שלו עם זמן של 1:07.73 דקות והעפיל מהמקום השלישי הכללי, כאשר רק קוטה קובוטה היפני ואיניגו סאנס הספרדי קבעו זמן טוב משלו - וגם הקדימו אותו בגמר. מליאר זכה בארד בטוקיו ובשתי מדליות זהב ב-400 מטר חופשי ו-200 מטר מעורב אישי, כך שעבורו זו מדליה אולימפית רביעית.

מארק מליאר. GettyImages
העניק לישראל עוד מדליה. מארק מליאר/GettyImages

מליאר אמר אחרי ההישג: "אני רוצה להודות לחיילים ולכל מי ששומר עלינו, בזכותם אנחנו יכולים להתאמן ולהגיע לכאן. שמעתי ישראלים שצועקים לי ממש לפני הזינוק ופתאום אני מבין את ההבדלים מטוקיו 2020, שהרגישה כמו סתם תחרות".

המאמן יעקב בנינסון: "אני מקווה שנמשיך את המסורת, להתרגש לפחות פעם ביום. המדליה הייתה מאוד חשובה ומתוקה. הילד הזה עבר ממש טראומה בשנתיים האחרונות, הוא הוכיח את עצמו ואני מאוד גאה בו. אנחנו עושים עבודה מאוד טובה וקשה, אני חושב שהיום שימחנו את ישראל. לראות את הדגל באולם זו גאווה מאוד גדולה. לצערי לא יישמע ההמנון, אבל יראו את הדגל של המדינה הקטנה שלנו.

"יש לנו 200 מטר מעורב ו-150 מטר לעמי דדאון ואני מאוד מקווה שניפגש עוד פעם. אני אשמח מאוד להרים את הדגל של מדינת ישראל, אין יותר טוב מזה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
גיא ששון, טניסאי פראלימפי, אולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
התחלה מצוינת. גיא ששון/רויטרס

* שמוליק דניאל סיים במקום הראשון בחתירה יחידים בשלב הניחומים עם זמן של 9:22.47 והעפיל גם הוא לגמר שייערך מחר.

* גיא ששון, הטניסאי הישראלי שזכה בטורניר רולאן גארוס לפני כשלושה חודשים, קיבל את הזכות להופיע במגרש המרכזי פיליפ שאטרייה ועלה לרבע הגמר בקטגוריית הקוואד עם ניצחון 2:6, 3:6 על הצ'יליאני פרנסיסקו קאיולף. הישראלי מדורג שלישי בטורניר ומועמד למדליה.

* מעיין זיקרי, הראשונה שמייצגת את ישראל בטניס הנשים בכיסאות גלגלים מאז בייג'ינג 2008, עלתה לסיבוב השני בזכות ניצחון 3:6, 2:6 על נאגווה עוואנה ממרוקו. המשחק הופסק בגלל הגשם במהלך המערכה הראשונה.

* אמיר לוי רשם הפסד שני בטורניר הבדמינטון - הפעם 21:15, 21:12 לקים ג'ונגיון הקוריאני (מדורג 3) ובכך סיים את דרכו בטורניר.

* נבחרת הנשים בכדורשער הפסידה 5:4 לטורקיה ותפגוש מחר את סין למפגש שבו היא תהיה חייבת לנצח כדי להעפיל לשלב הבא.

* נדב לוי הודח בשלב הנוקאאוט הראשון בבוצ'ה אחרי 4:4 מול לואיס כריסטאלדו הארגנטינאי. לוי הודח בשובר השוויון.

* נינה גורודצקי הובסה 21:8 ו-21:5 מול יריבה סינית בבדמינטון והודחה בשלב הבתים עם שלושה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully