וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' הודה: "שיחקתי את הטניס הגרוע שלי אי פעם"

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 11:15

הסרבי ביצע 14 טעויות כפולות בהגשה מול פופירין והתוודה: "הסיבוב השלישי? זה הישג לעומת איך ששיחקתי. ההגשות שלי היו מזעזעות"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

אחרי ההדחה של קרלוס אלקראס מאליפות ארה"ב, נובאק ג'וקוביץ' הפך באופן טבעי למועמד הבכיר לזכות בטורניר. אלא שהאלוף המכהן הפסיד הבוקר במפתיע לאלכסיי פופירין האוסטרלי, הודח במפתיע כבר בסיבוב השלישי ויסיים את השנה ללא אף גרנד סלאם. למי ששכח, ג'וקוביץ' הפסיד בגמר ווימבלדון, הודח ברבע גמר רולאן גארוס ובחצי גמר אליפות אוסטרליה. כל זה שנה לאחר שזכה בשלושה מתוך ארבעת הגרנד סלאמים בשנה שעברה ונכנע רק בגמר ווימבלדון.

"הוא שיחק טוב והגיע לו לנצח", הודה ג'וקוביץ' המאוכזב, "אומר בכנות, לאור היכולת שהצגתי בטורניר הזה, הסיבוב השלישי היה הצלחה. שיחקתי בטורניר הזה את הטניס הכי גרוע שאי פעם הצגתי וההגשות שלי היו ביי פאר הכי גרועות אי פעם".

נובאק ג'וקוביץ' אליפות ארה"ב. רויטרס
אכזבה קשה אחרי הזכייה בפריז. ג'וקוביץ' נפרד/רויטרס

ג'וקוביץ' ביצע לא פחות מ-32 טעויות כפולות בהגשה בשלושת משחקיו בטורניר, כולל 14 רק מול פופירין (השיא השלילי שלו בגרנד סלאם). זה גרם לנולה להישבר חמש פעמים מול האוסטרלי.

"אם אתה משחק במשטח מהיר כמו זה בלי אייסים ועם אחוז כזה נמוך בהגשה הראשונה, אתה לא יכול לנצח", הוסיף נולה המאוכזב, "במיוחד מול יריב כמו פופירין שהפעיל לחץ על ההגשה שלי. כן, זה היה פשוט משחק מזעזע עבורי".

האכזבה הזו מגיעה אחרי שרק בתחילת החודש ג'וקוביץ' עשה היסטוריה וזכה בטורניר האולימפי בפריז. הסרבי הסביר את הנפילה לעומת היכולת שהציג בטורניר האולימפי ואמר: "זה משטח אחר. זה בהחלט השפיע. הוצאתי הרבה אנרגיה כדי לזכות בזהב, והגעתי לניו יורק פשוט לא מרגיש רענן נפשית ופיזית. לא היו לי בעיות פיזיות. פשוט הרגשתי שאני חסר אוויר וזה ניכר מהדרך שבה שיחקתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully