וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "יהיו שינויים. זהבי? לא אעזור למאמן היריבה"

31.8.2024 / 10:00

אחרי ההעפלה המרשימה לליגה האירופית, מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת משחק החוץ מול מכבי פתח תקוה (א', 20:15, ספורט2). המאמן התייחס למעמד הכוכב ("שחקנים יודעים הכול"), המפגש הטעון עם בשיקטאש וגם ההחתמה של סטואיץ'

אוהדי מכבי תל אביב באימון/יניב טוכמן

אחרי ההעפלה החלקה לליגה האירופית והניצחונות המרשימים על באצ'קה טופולה, מכבי תל אביב תפתח מחר (ראשן, 20:15, ספורט2) באופן רשמי את העונה עם משחק חוץ מול מכבי פתח תקוה. לאימון המסכם לקראת המשחק שנערך היום הגיעו מעל אלף אוהדים שבאו לתמוך בקבוצתם. כזכור, משחק הפתיחה של הצהובים בליגה מול הפועל ירושלים נדחה בשל ההופעות באירופה, וכעת האלופה תנסה לפתוח ברגל ימין מול יריבה די נוחה על הנייר, אך זו שהדיחה את הצהובים מהגביע בעונה שעברה.

ז'ארקו לאזטיץ' המאמן החדש של האלופה ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר והתייחס בין היתר גם להגרלה של הצהובים בליגה האירופית כשאמר: "לא חשבתי על זה יותר מדי, מבחינתי המשחק מול מכבי פתח תקוה חשוב יותר עכשיו, לא היה לי זמן לנתח את היריבות, יהיה מעניין וקשה זה בטוח, אבל צריך זמן כדי להבין מי כל יריבה ואיך היא משחקת. אני בטוח שיהיה אטרקטיבי ומעניין".

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ימשיך את המומנטום גם בליגה? לאזטיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על המפגש הטעון הצפוי מול בשיקטאש הטורקית: "לא דיברנו על זה לרגע, אנחנו מתרכזים בכדורגל, ומתעסקים רק בכדורגל. אנחנו חושבים על איך לשחק טוב. אני חושב על צ'ירו אימובילה (החלוץ של בשיקטאש), לא על דברים אחרים, אנחנו מאמנים ושחקנים וזה מה שבראש שלנו".

על הקלות שבה מכבי תל אביב הדיחה את באצ'קה טופולה: "הייתה גישה נכונה למשחקים מצד השחקנים, היינו מעולים במחצית הראשונה במשחק הראשון ומאותו הרגע זה כבר היה תלוי בנו. היינו פייבוריטים זה ברור. היו לי סיבות אישיות שלא רציתי לפגוש את באצ'קה טופולה, זה ברור, אבל כקבוצה הראינו את האיכות שלנו מהרגע הראשון ולכן זה היה נראה קל, אבל זה לא באמת היה קל. הוצאנו הרבה אנרגיה וזמן להתכונן למשחקים האלה וזו המטרה - להשקיע זמן כדי שזה יראה קל".

עוד בוואלה

"אל תשחקו משחקים": הנאום של לאזטיץ' שהוביל לבליץ

לכתבה המלאה
ערן זהבי מכבי תל אביב. דני מרון
"ערן זהבי? לא אעזור ליריבות"/דני מרון

על ההעדפה של נמניה סטואיץ' על פני פדראו: "אני מאמין ביכולת שלו, באיכות שלו, הוא יכול לשחק בכמה מקומות ועמדות בקו ההגנה, הוא אישיות נהדרת, הוא צריך זמן. כולם כאן יעזרו לו להתאקלם למועדון ולעקרונות שלנו. עכשיו הכל תלוי בו להראות את היכולות שלו ולהתאקלם מהר ככל האפשר. אני מאמין שאחרי הפגרה הבינלאומית הוא יהיה חלק מהקבוצה".

על כך שהוא לא הכניס את ערן זהבי נגד טופולה: "אני לא אוהב לדבר על החלטות אישיות. שחקנים יודעים הכל. מבחינתי זה מספיק, כל עוד הם יודעים. לא הכל צריך לחלוק עם התקשורת. זו התשובה שלי. אני לא רוצה לעזור למאמני היריבות להבין מי ישחק נגדם".

על מעמדו של מתן בלטקסה אחרי ההחתמה של סטואיץ': "אני לא יודע מי לפני ומי אחרי. המסר הוא להילחם על המקום שלהם. אנחנו צריכים להיות חזקים ועמוקים לקראת מה שמחכה לנו. זו הסיבה שאנחנו מתחזקים. אני מרוצה מהסגל שלנו. כל מי שיראה שמגיע לו לשחק, ישחק".

על ההדחה מול סטיאווה בוקרשט במוקדמות האלופות: "אפשר לדבר על זה אבל זה העבר. אי אפשר לשנות את העבר. אנחנו עם 8 שחקנים חדשים עכשיו וברור שאנחנו משחקים טוב יותר, היה לנו יותר זמן להתאמן, לעבוד על העקרונות, אבל סטיאווה זה העבר. אנחנו בליגה האירופית, זאת המציאות שלנו ואנחנו צריכים להתכונן למשחק מול מכבי פתח תקווה וננצל את הפגרה כדי להפוך לטובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully