וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 58.6 מיליון דולר: זובאץ' האריך חוזה בקליפרס

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 8:34

אחרי עונת השיא אשתקד, הסנטר הקרואטי חתם לשלוש שנים נוספות בלוס אנג'לס. טי ג'יי מקונול האריך חוזה באינדיאנה תמורת 45 מיליון דולר

איביצה זובאץ' הפך להיות אחד העוגנים של לוס אנג'לס קליפרס. הלילה הסנטר הקרואטי הבטיח את עתידו בקבוצה כאשר הוא חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים תמורת 58.6 מיליון דולר. זובאץ' יחתום על החוזה המקסימלי הזמין לו לשלוש עונות בהתאם לתנאי הסכם העבודה הקיבוצי של ה-NBA וירוויח כ-70 מיליון דולר בסך הכול עד תום עונת 2027/28.

זובאץ' נהנה מעונת שיא אשתקד שבה הוא רשם ממוצעים של 11.7 נקודות ו-9.2 ריבאונדים, כולל 16.2 נקודות בממוצע למשחק בסדרת הפלייאוף שבה הקליפרס הודחו מול דאלאס אלופת המערב. זובאץ' קלע בעונה החולפת באחוזים מעולים של 65 מהשדה, כאשר רק דניאל גאפורד ורודי גובר קלעו באחוזים טובים ממנו. הוא יתחיל את העונה השביעית שלו עם הקליפרס, אליה הגיע במסגרת טרייד מהלייקרס בשנת 2018.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד, איביצה זובאץ. רויטרס
ימשיכו יחד גם בעונה הבאה. זובאץ' וקוואי/רויטרס

אבל לא רק זובאץ' האריך חוזה הלילה. טי ג'יי מקונול, הגארד של אינדיאנה פייסרס, הסכים להארכת חוזה לארבע שנים בסך 45 מיליון דולר. מקונול היה תחת חוזה בסך 9.3 מיליון דולר לעונת 2024-25, וכעת הוא קשור לפייסרס לחמש שנים בסך 54 מיליון דולר. הוא שיחק תפקיד מכריע בהעפלה המפתיעה של אינדיאנה לגמר המזרח בעונה האחרונה, כשהוא רושם ממוצע שיאי קריירה בקליעה בעונה הסדירה (10.2 נקודות) ובפלייאוף (11.8).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully