וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה מהספסל ולא סייע: בישול לשון וייסמן בהפסד של גרנאדה

החלוץ שיחק בכל המחצית השנייה ועזר לצמק את התוצאה, אבל זה לא הספיק ב-3:1 להואסקה. בכורה לברדע בהרכב שפשי שהפסידה לאוצ'ולול, 62 דקות לתאי עבד בפ.ס.וו, סופיר שיחק 85 דקות בסבאיל

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

שון וייסמן עלה הערב (שישי) מהספסל של גרנאדה שאירחה את הואסקה במסגרת המחזור השלישי בליגת המשנה בספרד, אבל לא הצליח לסייע לה בהפסד 3:1 ששם את קבוצתו במקום ה-11 בטבלה.

החלוץ הישראלי עלה בדקה ה-46 בניסיון להחזיר את המארחת למשחק כשהיא פיגרה 1:0 בהפסקה, אבל ראה שער שני של מוליכת הטבלה נכבש ובכל זאת הצליח לבשל למרטין הונגלה את השער המצמק בדקה ה-59 במסירה הצידה. זה הסתיים עם השלישי של הואסקה בתוספת הזמן והפסד שני העונה לישראלי וקבוצתו.

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
בישל אחרי זמן רב, אבל זה לא הספיק לגרנאדה. וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

* רווה אסייג פתח לראשונה בהרכב סטאל מיילץ שהפסידה 2:0 ללך פוזנאן. החלוץ הישראלי שיחק 85 דקות בתוצאה שהציבה את קבוצתו מתחת לקו האדום אחרי שבעה משחקים.

* מונס דאבור ישב על הספסל ולא שותף בניצחון 1:2 של שבאב אל אהלי על עג'מאן במחזור השני של הליגה האמירתית.

* גיתי סופיר פתח בהרכב סבאיל ושיחק 85 דקות עד שהוחלף בהפסד קבוצתו 1:0 לטוראן במחזור החמישי של הליגה האזרית. סבאיל במקום השמיני לאחר חמישה מחזורים.

* 62 דקות לתאי עבד במדי קבוצת המילואים של פ.ס.וו איינדהובן שרשמה הפסד 3:2 דרמטי למאסטריכט במחזור הרביעי של הליגה השנייה בהולנד. קבוצתו של עבד במקום ה-15 בטבלה.

* ניר ברדע פתח לראשונה בהרכב שפשי והשלים 90 דקות בהפסד 2:0 לאוצ'ולול במחזור השמיני של הליגה הרומנית. קבוצתו של ברדע עם הפסד רביעי ברציפות במקום ה-11 בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully