וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון גדול לישראל פרמייר טק: מייק וודס ניצח בוולטה אספניה

הרוכב הקנדי המנוסה זכה בשלב ה-13 של הגראנד טור הספרדי. סילבן אדמס: "גאה בו, נהדר שיכולים להעלות חייוך ולעשות טוב"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

מייק וודס הרוכב הקנדי של "ישראל פרמייר טק" ניצח היום (שישי) את השלב ה-13 של ה"וולטה אספניה", ומשיג לקבוצה הישראלית ניצחון ראשון העונה בגראנד טור.

זה היה אחד הניצחונות הגדולים של וודס בן ה-37, אלוף קנדה הנוכחי, שני בחשיבותו רק לנצחון האדיר שהשיג בשלב התשיעי של הטור דה פראנס 2023 כאשר סיים ראשון על עליית פוי דה דום האגדית. הניצחון הגדול היום הוא ה-2 של הקבוצה השנה, העונה הטובה ביותר מאז שנוסדה לפני 10 שנים.

מייק וודס ישראל פרמייר טק. נועה ארנון, אתר רשמי
ניצחון ענק לקנדי. מייק וודס/אתר רשמי, נועה ארנון

מוחים פרו פלסטינים הגיעו לתחרות, וסילבן אדמס, בעלי הקבוצה, הגיב לניצחון ולמחאה בסיום: "הניצחון הזה מתוק במיוחד, דוקא כי הוא מושג כאשר הדגל הפלסטיני הונף שם. זו התשובה הטובה ביותר לחוסר הסובלנות שמפגינים השונאים, אלו שעסוקים במחאות נגד קבוצה ישראלית שמגיעה להתחרות בזירה ספורטיבית. אני גאה במייק וודס, רוכב שתמכתי בו בקנדה, כשהוא עשה את המעבר מהיותו רץ מצטיין ברמה האולימפית, לרכיבה על אופניים. כשהגעתי לישראל פרמייר טק גייסתי את מייק לקבוצה שלנו, מהלך שהיה הגיוני וטבעי. הוא אוהב את הקבוצה שלנו, ורק רוצה להצטיין עבור ישראל ועבור הקבוצה. אז יאללה מייק, יאללה ישראל. יאללה ישראל פרמיירטק. נהדר שאנחנו יכולים להעלות חיוך ולעשות טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully