וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים גברה על מכבי רמת גן 81:88

הקבוצה של יונתן אלון רשמה ניצחון ראשון במשחקי ההכנה כשניצחה את החבורה מהמרכז במלחה. ג'רד הארפר קלע 24 לירושלים, רוברטו גליאנט 25 לרמת גן. הפועל באר שבע ניצחה בנס ציונה 74:75

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

אחרי שני הפסדים במשחקי ההכנה הראשונים שלה, גברה היום (שישי) הפועל ירושלים על מכבי רמת גן 81:88 במשחק הכנה שהתקיים במלחה. במשחק עצמו נכחה כמות צופים גבוהה ביחס למשחק הכנה לעונה, כשאוהדי ירושלים יוצרים אווירה של משחק תחרותי ואף מדליקים אבוקה ביציע.

המשחק היה צמוד לאורך כל אורכו. הרבע הראשון נגמר ב-24:24, המחצית ב-48:48 והרבע השלישי ב-64:64. ברבע האחרון הצליחה ירושלים, שנהנתה מיום טוב מאוד של ג'רד הארפר, לברוח בדרך לניצחון.

הארפר הוביל את קלעי ירושלים עם 24 נקודות, קאדין קרינגטון הוסיף 15, אוסטין ווילי קלע 12 והוריד 9 ריבאונדים, ספידי סמית' וג'סטין סמית' 10 כל אחד, יובל זוסמן ואור קורנליוס 6 כל אחד, נועם דוברת קלע 5. בשורות רמת גן הצטיין רוברטו גליאנט עם 25 נקודות, כולל 5 שלשות, אמין סטיבנס קלע 14, אייזיאה מייליס ואדם אריאל הוסיפו 12 ו-11 בהתאמה.

נועם דוברת מהפועל ירושלים שומר על דרו קרופורד ממכבי רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן, אתר רשמי
ירושלים השיגה ניצחון ראשון בהכנה. דוברת וקרופורד/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן

במשחק הכנה נוסף שנערך בנס ציונה גברה הפועל באר שבע 74:75 על הקבוצה המקומית. באר שבע הוליכה בחלקים רבים של המשחק והייתה ביתרון דו ספרתי במהלך המחצית השנייה של המשחק. ג'ייק ואן טוברגן הוליך את קלעי נס ציונה עם 21 נקודות, צוף בן משה הוסיף 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully