וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני נגד טוטנהאם, חלאילי מול רומא: יריבות הלגיונרים

לא רק מכבי תל אביב הוגרלה בליגה האירופית: ההונגרים יארחו את התרנגולים ובין השאר ייצאו לפרנקפורט, הבלגים ישחקו בחוץ נגד ריינג'רס ופנרבחצ'ה. וגם: ההגרלה של גרופר ולודוגורץ ושל מנצ'סטר יונייטד

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

לא רק מכבי תל אביב הוגרלה היום (שישי) בליגה האירופית, אלא גם ענאן חלאילי וסן ז'ילואז, מוחמד אבו פאני ופרנצווארוש ודני גרופר ולודוגורץ.

ענאן חלאילי שביחד עם אוניון סן ז'ילואז קיוו לשחק בליגת האלופות והודחו על ידי סלביה פראג, אך בליגה האירופית ישחקו נגד רומא בבית, ריינג'רס בחוץ, בראגה בבית, פנרבחצ'ה בחוץ, בודו גלימו בבית, מיטיולן בחוץ, ניס בבית וטוונטה בחוץ.

קבוצה נוספת שהודחה ממוקדמות האלופות היא פרנצווארוש של מוחמד אבו פאני, שלא עברה את מיטיולן הדנית (שתפגוש את מכבי תל אביב). פרנצווארוש ואבו פאני הוגרלו עם טוטנהאם בבית, איינטרכט פרנקפורט בחוץ, אלקמאר בבית, פאוק סלוניקי בחוץ, מאלמו בבית, דינמו קייב בחוץ, ניס בבית ואנדרלכט בחוץ.

ענאן חלאילי שחקן אוניון סן ז'ילואז. Isosport/MB Media, GettyImages
חלאילי יארח את רומא/GettyImages, Isosport/MB Media

לודוגורץ הבולגרית ודני גרופר - שהובסו על ידי קרבאח במוקדמות האלופות - ישחקו בבית מול סלביה פראג, בחוץ נגד לאציו, בבית מול אלקמאר, בחוץ נגד ליון, בבית מול מיטיולן, בחוץ נגד ויקטוריה פלזן, בבית מול אתלטיק בילבאו ויתארחו אצל אנדרלכט.

נדגיש כי סדר המשחקים והלוח המלא כולל התאריכים יתפרסם רק מחר, במהלך השבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
השדים האדומים יפגשו את ז'וזה מוריניו ופנרבחצ'ה/רויטרס

ומה באשר לקבוצות הגדולות? אם כבר הוזכרה טוטנהאם, אז פרט לפרנצווארוש ואבו פאני התרנגולים יארחו את רומא, יתארחו אצל ריינג'רס, יארחו את אלקמאר ואת קרבאח, יתארחו אצל גלאטסראיי וכן יארחו את אלפסבורג וייצאו למפגש בגרמניה עם הופנהיים.

מנצ'סטר יונייטד, כנראה הקבוצה הגדולה במפעל, תארח את ריינג'רס, תצא לפורטו, תארח את פאוק, תשחק באיסטנבול נגד פנרבחצ'ה, תארח את בודו גלימו, תתארח אצל ויקטוריה פלזן וכן תארח את טוונטה ותתארח אצל סטיאווה בוקרשט.

אז איך זה עובד?

בניגוד לשנים עברו, הפעם לא מדובר בשלב בתים, אלא בפורמט חדש בדומה לליגת האלופות: שלב ליגה שיכלול 36 קבוצות. כל אחת תקיים שמונה משחקים (ארבעה בבית וארבעה בחוץ) מול שמונה יריבות שונות.

המחזור הראשון (ורק הוא) ייערך בימים רביעי וחמישי (25-26 בספטמבר), השני ביום חמישי שבוע לאחר מכן ובהמשך אין שוב משחקים עוקבים, עד למחזור השביעי והשמיני שיהיו ב-23 וב-30 בינואר. שמונה הראשונות בתום שלב הליגה יעפילו ישירות לשמינית הגמר, בעוד מקומות 9-24 ישחקו ביניהן בפלייאוף (בית וחוץ) על הכרטיסים הנותרים לשמינית. מקומות 25 ומטה יודחו מאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully