וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבים מתחילים לשקשק? "כל העיניים על הפועל תל אביב"

ג'פרי טיילור מוולבס על האדומים: "מהלכים מדהימים". בברזיל הופתעו מהסכומים בעסקת קאבוקלו: "אף קבוצת יורוליג לא הסכימה לשלם אפילו חצי"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

אחרי שהשלימה את הסגל לעונה הקרובה, דבר אחד ברור: הפועל תל אביב רוצה לזכות בכל התארים, ויש לה סיבות טובות להאמין שזה אפשרי. ברחבי אירופה עוקבים אחרי מסע ההחתמות המרשים בניצוחו של עופר ינאי, ומבינים שלפחות ביורוקאפ, האדומים מסתמנים כפייבוריטים ללכת עד הסוף - בתקווה לקבל כרטיס ליורוליג.

ג'פרי טיילור הוותיק, פעם שחקן ריאל מדריד וכיום שחקן וולבס הליטאית שתתמודד מול הפועל תל אביב בשלב הבתים, התייחס היום בריאיון ל"באסקטניוז" ליריבה האימתנית, והודה: "המהלכים שהם עשו לא פחות ממדהימים. ברור שהקבוצה שלהם מאוד מלהיבה, עם המון שחקנים מצוינים בשני צידי המגרש. יהיה מעניין מאוד לשחק נגדם, יהיה כיף גדול".

לדבריו של טיילור, "אחרי שנשחק נגד הפועל, נבין פחות או יותר איפה אנחנו עומדים. מבחוץ, די ברור שהפועל אחת הפייבוריטיות לזכות ביורוקאפ. אבל אני עדיין מאמין בקבוצה שלנו".

טיילור בעיקר כבר מחכה לדו קרב עם פטריק בוורלי. "הוא שחקן גדול, ושנינו שיחקנו באותה ליגה בקולג'ים, כך שיהיה כיף לפגוש אותו. הוא והקבוצה שלו יהיו במוקד העניינים לאורך כל העונה. כל העיניים יהיו עליהם, אבל אנחנו צריכים להתייחס לזה כאל עוד משחק".

פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
גם באירופה עוקבים בעניין. פטריק בוורלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בינתיים בברזיל היה מי שהופתע מההחלטה של ברונו קאבוקלו לחתום בשורות האדומים, שיכולה להתפרש כירידה ברמה אחרי שרשם מספרים נאים ביורוליג.

יחד עם זאת, אחד העיתונאים הברזילאים הבהיר: זה עניין של כסף, ומדובר בצעד לגיטימי לחלוטין. "קאבוקלו עשה טעויות לאורך הקריירה, אבל אני מתקשה להגדיר החלטה שתכניס לו מיליונים כטעות. הסכומים שהוא יקבל מטורפים לחלוטין. אף קבוצת יורוליג לא הייתה משלמת לו אפילו חצי - אולי אפילו שליש - ממה שהוא יקבל בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully