וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה בסגל לישראל, טרוסאר ולוקאקו לא זומנו

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 20:16

קפטן השדים האדומים וכוכב מנצ'סטר סיטי ברשימה של דומניקו טדסקו למשחק ליגת האומות ביום שישי הבא, גם דוקו בפנים. טונאלי בסגל איטליה

תקציר יורו 2024: צרפת - בלגיה 0:1, שמינית גמר/ספורט1

קמפיין ליגת האומות ייפתח ביום שישי הבא כאשר בלגיה תארח את ישראל בדברצן, הונגריה, והבוקר (שישי) פרסם המאמן דומניקו טדסקו את הסגל. כצפוי אחרי הפרסומים אתמול, מדובר בסגל משני יחסית, בין השאר ללא לאנדרו טרוסאר ורומלו לוקאקו.

טיבו קורטואה הכריז לאחרונה שכל עוד טדסקו יאמן את בלגיה, הוא לא ישחק עבור הנבחרת. לכן, גם שוער ריאל מדריד לא יעמוד בין הקורות מול ישראל. אקסל ויטסל הוותיק זכה למנוחה וכמוהו גם לוקאקו שבימים אלו משלים את מעברו מצ'לסי לנאפולי. לא זומנו גם החלוץ מישי בטשואיי וכאמור גם טרוסאר, שחקן ארסנל שבינתיים יושב על הספסל של ארטטה מפתיחת העונה.

לעומתם, קווין דה בראונה, שהיו הערכות שלא ייקרא לסגל הפעם, זומן ויענוד את סרט הקפטן. הוא יגיע ממנצ'סטר סיטי ביחד עם ז'רמי דוקו. בסגל של טדסקו נכללים גם אלכסיס סאלמאקרס, שארל דה קטלארה, יורי טילמנס ולואיס אופנדה.

סגל נבחרת בלגיה לישראל

שחקן נבחרת בלגיה, קווין דה בראונה. רויטרס
יתייצב ויענוד את סרט הקפטן. דה בראונה/רויטרס

סגל נבחרת איטליה לישראל וצרפת

לנבחרת איטליה תהיה משימה קשה לפני המשחק נגד נבחרת ישראל, כשהיא תפגוש את נבחרת צרפת, והמאמן לוצ'אנו ספאלטי פרסם הערב גם הוא את סגל השחקנים לצמד המשחקים.

המאמן האיטלקי לא שינה יותר מדי מהסגל של היורו האחרון כשג'אנלואיג'י דונארומה צפוי לעמוד בין הקורות, אך סנדרו טונאלי ששב מהשעייה יהיה בקישור של האזורי. גם ריקרדו קלאפיורי שהספיק לעבור מאז היורו לארסנל בסגל, בעוד דסטיני אודוג'י שהיה פצוע הפעם יעמוד לרשותו של ספלאטי. בחלק הקדמי ניתן למצוא שמות כמו מואיז קן וג'אקומה רספדורי.

המשחקים של ישראל בליגת האומות 2024/25:

9.9, בלגיה - ישראל
9.9, ישראל - איטליה

10.10, ישראל - צרפת
14.10, איטליה - ישראל

14.11, צרפת - ישראל
17.11, ישראל - בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully