וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ינאי: "ארבע פעמים הקיץ הזה דמעתי מול סרטוני וולקאם"

בעלי הפועל תל אביב לאחר השלמת סגל היסטורי עבור המועדון: "הקיץ הזה מוקדש לכל הילדים האדומים שלעגו להם. להביא שחקנים מהטופ העולמי לכאן זו גאווה מיוחדת"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

הפועל תל אביב סגרה הבוקר (שישי) את הסגל הנוצץ שלה לעונת המשחקים הקרובה כאשר הכריזה על צירופו של ברונו קאבוקלו. הברזילאי מצטרף בסגל בין השאר לפטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי ונועם יעקב שחתמו הקיץ ותקציבה של הפועל תל אביב יגיע העונה לאיזור ה-80 מיליון שקל, סכום חסר תקדים עבור האדומים שלא יכולים להרשות לעצמם שלא להתמודד על האליפות העונה.

זמן קצר לאחר ההכרזה על סגירת הסגל, הבעלים עופר ינאי פרסם פוסט לכבוד האוהדים - שכידוע בימים האחרונים שוב החליפו איתו דין ודברים לאור המעבר האפשרי לאולם ביד אליהו, לו הם מתנגדים.

פטריק בוורלי, ברונו קאבוקלו, ג'ונתן מוטלי. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
"הקיץ הזה מוקדש גם לאוהבי הכדורסל באשר הם"/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

"הקיץ הזה מוקדש לכל הילדים האדומים שלעגו להם בבית הספר אחרי הפסד בדרבי. שהתייחסו אליהם בגסות בכניסה למנורה. ששרפו להם כרטיסים שהם קנו במאות שקלים כשהם יושבים בלי לעשות דבר ורק צופים במשחק. שפרשים דהרו אליהם כשהם יושבים על המדרכה ושרים. שחשבו (או עדיין חושבים) שפסגת השאיפות היא ניצחון בדרבי. הקיץ הזה הוא בשבילכם וכל זמן שאני פה לעולם לא תורידו את הראש יותר", כתב עופר ינאי.

"ארבע פעמים הקיץ הזה דמעתי מול סרטוני וולקאם. מוטלי - שהתחיל הכל. אבן הראשה שבנינו עליה את המבנה המפואר. נעם - שנסעתי כמה פעמים לליון במיוחד בשבילו והבנתי את המשמעות שלו לאוהדים. פטריק - הכוכב והאישיות הענקית שבא אלינו חדור מטרה והעמיד את רף הציפיות בהתאם. ברונו - המו"מ הכי קשה ומורכב, החתיכה האחרונה לפזל שלא היה מגיע אם ג'יילן לא היה עוזב אותנו.

"בחודש האחרון אני מתבדח שאם סבלנות הייתה מקצוע אולימפי אני עושה גמר בקלות. מעטים יודעים מה היה נדרש בשביל להשלים את המשימות בקיץ הזה. אני חייב לומר שהקיץ הזה מוקדש גם לאוהבי הכדורסל באשר הם. כוכב הצפון שלי הוא להרים את הענף כולו ולהסב שמחה לאוהדי הענף ובשנה המדממת שאנחנו עוברים להביא שחקנים מהטופ העולמי לכאן זו גאווה מיוחדת, סיכם בעלי הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully