וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תשחקו משחקים": הנאום של לאזטיץ' שהוביל לבליץ

30.8.2024 / 11:30

תיעוד מיוחד מחדר ההלבשה של מכבי תל אביב: כך המאמן הטריף את השחקנים לפני הגומלין מול באצ'קה טופולה. גם בסרביה התרשמו מהעבודה שלו: "הוא וקלאפוריץ'? כמו מירוץ בין פיאט לפרארי". הוא והצהובים מייחלים להגרלה אטרקטיבית ב-14:00 (חי בספורט1)

תקציר: באצ'קה טופולה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

ז'ארקו לאזטיץ' מותיר עד כה רושם חיובי בזמנו הקצר כמאמן מכבי תל אביב. המאמן הסרבי עומד בינתיים במטרות ואמש (חמישי) גם השינויים שעשה בהרכב השתלמו, כאשר הנרי אדו שנכנס ל-11 על חשבון הישאם לאיוס כבש צמד מהיר שסלל את הדרך ל-1:5 המרשים על באצ'קה טופולה, שהבטיח לצהובים מקום בליגה האירופית (ההגרלה היום ב-14:00, חי בספורט1).

אל הצמד המהיר של אדו הצטרף שער נוסף של טייריס אסנטה, ומכבי תל אביב הובילה 0:3 ו-0:6 בסיכום הכללי אחרי 12 דקות בלבד. אבל מאחורי הבליץ לא עמדה רק טקטיקה: באופן נדיר למדי, מכבי תל אביב פרסמה ברשתות החברתיות את נאום קדם המשחק של לאזטיץ' לשחקנים, בו הוא נראה מדרבן ומטריף אותם.

"אחרי 4-5 שנים, יש לקבוצה צ'אנס לעלות לליגה האירופית. אל תשחקו משחקים!", אמר לאזטיץ', "תהיו רציניים, כי כשאתם רציניים אתם טובים יותר".

צפו בנאום של לאזטיץ'

מכבי תל אביב אכן שטפה את המגרש, והורידה מהפרק מהר מאוד קאמבק אפשרי של באצ'קה טופולה - בסגנון המהפך שעשתה אולימפיאקוס באותו איצטדיון מול הצהובים לפני פחות מחצי שנה.

גם בסרביה התרשמו עד מאוד מהעבודה של לאזטיץ', וכצפוי החמיאו לו לצד ביקורות על היכולת שהציגה קבוצתו לשעבר. "מכבי תל אביב ובאצ'קה טופולה בכלל לא נראו באותו ענף", נכתב הבוקר ב"בליק" הסרבי. "מדובר בשתי קבוצות שמשחקות בהילוך שונה לחלוטין. אם תרצו, המשחק הזה נראה כמו מירוץ בין פיאט לפרארי".

לאזטיץ' אמר בסיום: "כן, זה היה מרגש לשחק נגד באצ'קה טופולה באצטדיון שלה, אבל אני מקצוען ומגיעות ברכות לשחקנים שלי. הרגנו את המשחק מוקדם, כבשנו שני שערים מהירים וניהלנו את המשחק כמו שרצינו. זה נראה קל, אבל זה לא. חשוב לי שאנחנו מתקדמים בדרך בה אנחנו משחקים ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully