וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרונאלדו זה לא היה קורה": אמבפה ידרוש לבעוט פנדלים?

הפנדל שבעט ויניסיוס המחיש את ההיררכיה בריאל, גוטי טוען שזה חייב להשתנות: "מרונאלדו אף אחד לא היה לוקח את זה". בינתיים אמבפה בעיקר עסוק בביקורות בצרפת

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

קיליאן אמבפה מתקשה להטביע את חותמו על ריאל מדריד בפתיחת העונה, ומאבקי האגו עם ויניסיוס כבר ניכרים מעל פני השטח. אמש (חמישי) ב-1:1 המאכזב עם לאס פלמאס, נראה הכוכב הצרפתי מנופף בידיו מספר פעמים כשהכדור ברגליים של הכוכב הברזילאי, שמצידו לא מיהר למסור.

השיא הגיע לאחר שארדה גולר סחט פנדל לזכות הבלאנקוס, ומי שניגש לבעוט אותו היה ויניסיוס אחרי דין ודברים עם אמבפה ולוקה מודריץ', שאף הוא רצה לבעוט. קרלו אנצ'לוטי אומנם לא הכריז על הברזילאי כבועט הפנדלים הקבוע של הקבוצה, אבל הסימון שלו לאפשר לויניסיוס לבעוט "המחיש את ההיררכיה בריאל", על פי התקשורת הספרדית: "עם אמבפה או בלעדיו, זו עדיין הקבוצה של ויניסיוס".

ויניסיוס אומנם כבש ואיזן ל-1:1, אבל בספרד יש מי שקורא לאנצ'לוטי לשינוי. גוטי, קפטן העבר של המועדון, אמר לטלוויזיה הספרדית: "במקום אמבפה, הייתי לוקח את הפנדל הזה בכוח. כשכריסטיאנו רונאלדו הגיע לריאל מדריד, אף אחד לא העז לקחת לו פנדלים - גם אחרי שהוא היה שבועיים בקבוצה. לאמבפה אסור לוותר".

שחקני ריאל מדריד קיליאן אמבפה, ויניסיוס, דני קרבחאל. Diego Souto, GettyImages
מאבקי האגו כבר החלו. ויניסיוס ואמבפה עם קרבחאל/GettyImages, Diego Souto

אבל לפי שעה אמבפה נראה טרוד יותר בביקורות שמושמעות נגדו בתקשורת הצרפתית. בספרד אף דיווחו כי לאחר המשחק, נצפה אמבפה כשהוא קורא בחדר ההלבשה מאמרים ביקורתיים נגדו בעיתונות הצרפתית.

אמש אמר הפרשן דניאל ריולו כי ההצבה של אמבפה כחלוץ חוד שגויה, וקבע כי "אם הזזת את אמבפה מהכנף, הוא כאילו לא קיים". במשחק הבא הוא כבר ינסה להוכיח לו ולפרשנים אחרים שהם טועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully