וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל דבריו אחרי ה-7.10? מזראווי: "ידעתי שאעזוב את באיירן"

המגן החדש של מנצ'סטר יונייטד סיפר בריאיון: "לא סתם נפרדים ממועדון כזה, אבל היו הרבה סיבות ואני מעדיף לא לפרט". בגרמניה משוכנעים מהי הסיבה ששחקן נבחרת מרוקו עזב

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

נוסייר מזראווי, אחד משחקני באיירן מינכן בזמנו ומגן נבחרת מרוקו, היה מהכדורגלנים שהביעו דעה אחרי ה-7.10 ולא הסתירו את תמיכתם בפלסטינים וייתכן שגם בארגון הטרור חמאס. מזראווי ציטט ברשתות החברתיות פסוק מהקוראן שבו כתוב "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם" ויצר קרע בחדר ההלבשה הבווארי, בשל העובדה שלצדו נמצא דניאל פרץ הישראלי.

באיירן מינכן אמנם לא השעתה את מזראווי, אך בהחלט נקטה עמדה ברורה בנושא כאשר הבהירה כי היא ניצבת לצדה ישראל ומגנה את הטבח שביצע ארגון הטרור חמאס. ב"בילד" ובעיתונים הגדולים בגרמניה הותקף מזראווי, שנרמז כי אין ביכולתו אפילו לגנות את אירועי ה-7.10.

נוסייר מזראווי מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"היה לי ברור שאעזוב בקיץ". מזראווי על באיירן/GettyImages

הקיץ, כידוע, המגן נמכר למנצ'סטר יונייטד ובריאיון שפורסם הלילה (בין חמישי לשישי), רמז שלאירועי ה-7.10 יש קשר לכך שהוא עזב. "זה היה ברור לי שאעבור לקבוצה אחרת בקיץ", אמר, "כששמעתי שמנצ'סטר יונייטד זו אופציה, מיד רציתי לעבור. זה הרגיש טוב מהרגע הראשון, זה לקח זמן כי הייתי צריך לחכות שהם ימכרו מגן אחר מהסגל (ארון וואן ביסאקה)".

כאשר מזראווי נשאל מדוע ידע שיעזוב, סירב לפרט: "אתה לא סתם נפרד ממועדון כמו באיירן מינכן, אבל הרגשתי שאני צריך משהו אחר. היו הרבה סיבות, אבל אני מעדיף שלא לדבר על זה כרגע", סיכם מזראווי. בגרמניה, כמו גם בישראל, זה נראה דיי ברור שהקרע שיצר בחדר ההלבשה והביקורות הקשות שספגו הוא והמועדון עצמו על כך שלא השעה את המגן בעקבות דבריו אחרי ה-7.10, הובילו לפרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully