וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "כולנו בטירוף". אדו: "רוצים לקבל קבוצות גדולות"

30.8.2024 / 8:50

שחקני מכבי תל אביב מתרגשים לקראת הגרלת הליגה האירופית (14:00, ספורט1). הקשר: "לא מוטרדים מהעומס". כובש הצמד: "לא יכולתי לבקש פתיחה טובה יותר"

תקציר: באצ'קה טופולה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

שחקני מכבי תל אביב נרגשים לקראת הגרלת הליגה האירופית היום (שישי, 14:00, ספורט1). למחרת ה-1:5 המשכנע על באצ'קה טופולה שהבטיח את הכרטיס למפעל השני בחשיבותו ביבשת, בקבוצה כוססים ציפורניים לפני שיתבשרו מי יהיו שמונה הקבוצות מולן ישחקו במסגרת הפורמט החדש.

"זה אושר גדול. כולנו בטירוף", אמר עידו שחר, שכבש את השער החמישי של מכבי תל אביב אתמול. "שמחים מאוד על ההעפלה, אבל יש עונה מאוד ארוכה ולו"ז צפוף, ואנחנו צריכים להיות מרוכזים כל הזמן. השער שכבשתי הוא בונוס קטן, אני הכי שמח שהקבוצה ניצחה והשלמנו את המשימה. אני לא חושב שהניצחון הזה הוא אמירה. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו בכל ערב, ורוצים לנצח תמיד".

שחר הוסיף: "יש הרבה אופציות, ונשמח לקבל כל קבוצה. האפשרויות מטורפות, אבל אנחנו בכל מקרה נעשה את המקסימום כדי להשיג ניצחונות ולתת קצת נחת לאוהדים ולמדינה. אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו ב-100 אחוז, לא חשוב הטיסות או העומס שיגיעו כתוצאה מההעפלה".

הנרי אדו שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתחיל להתאקלם. אדו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הנרי אדו, שכבש צמד, אמר: "לא יכולתי לבקש פתיחה טובה יותר. אומנם רציתי לכבוש שלושער, אבל גם צמד זה מספיק טוב. לא קל להתאים את עצמי לכאן אחרי שעברתי ממדינה אחרת, אבל אני מקווה שיהיה לי מזל ושהקבוצה תמשיך לנצח. מבחינתי, אשמח לקבל קבוצות גדולות בהגרלה, כי אנחנו רוצים לשחק ברמה הכי גבוהה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully