וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס קורס תחת העומס והציפיות: "אני לא שולט בעצמי, ולא מבין למה"

הספרדי התוודה שהוא חווה משבר נפשי אחרי ההדחה הסנסציונית: "במקום להתקדם, אני הולך אחורה". במולדתו קוטלים: "זוועה בניו יורק"

תיקתקנו, 29.8/ספורט1

"זוועה בניו יורק", קראה הכותרת הראשית הבוקר (שישי) ב"אס" בעקבות ההפסד הסנסציוני של קרלוס אלקראס - אולי הפייבוריט לזכייה באליפות ארצות הברית - שהודח כבר בסיבוב השני. בוטיק ואן דה זנדסחולפ ההולנדי, המדורג 74 בעולם, הותיר את הספרדי (3) המום ומתוסכל, כשהוא מנחיל לו את מה שכל הנראה ייזכר כהפסד הגדול ביותר בקריירה הקצרה שלו.

אלקראס, שזכה בשני תארי גרנד סלאם השנה, קיווה לשחזר את ההישג מ-2022 ולזכות פעם נוספת בטורניר בניו יורק, אבל התרסק בפעם השנייה תוך שבועיים - אחרי סצנות מדאיגות מבחינתו בהפסד לגאל מונפיס בטורניר סינסינטי, בו איבד עשתונות ושבר מחבט מרוב תסכול.

"האמת היא שאני מרגיש כרגע שלקחתי כמה צעדים אחורה מבחינה מנטלית. במקום להתקדם, אני הולך אחורה - ולא מבין למה", אמר אלקראס בכנות לאחר ההפסד. "הגעתי לכאן אחרי קיץ פנטסטי, אחרי שזכיתי ברולאן גארוס ובווימבלדון, וציפיתי לעשות צעד קדימה. כבר עברתי מספיק כדי לדעת שכדי לזכות בגרנד סלאם, צריך להיות חזק בראש. לצערי, אני לא שם כרגע".

קרלוס אלקראס, טניסאי ספרדי. רויטרס
"אולי כל זה לא מתאים לי". אלקראס/רויטרס

אלקראס, שהודח בסיבוב שני של טורניר גרנד סלאם לראשונה מאז ווימבלדון 2021, הוסיף בכנות: "אני לא בטוב מבחינה מנטלית. אני לא חזק. ואחת הבעיות שלי, היא שאני לא יודע איך לשלוט בעצמי. זו בעיה רצינית מאוד".

אלקראס חווה תקופה עמוסה במיוחד, מה שאולי מסביר את ההתרסקות. "לקחתי כמה ימי חופש אחרי האולימפיאדה וחשבתי שזה מספיק, אבל זה לא", הוא אומר - ובתקופה הקרובה נכון לו לוח זמנים מפרך- כולל גמר גביע דייויס, השתתפות בטורנירים בבייג'ינג ושנגחאי, ו"לקינוח" טורניר גמר הסבב שיחתום את העונה.

"הקיץ הזה עמוס מאוד, ודורש ממני המון", אומר אלקראס, ורומז: "אולי ברמה האישית אני זקוק לעוד קצת זמן כדי להתאושש. אולי לוח זמנים כזה לא מתאים לי, ואין לי את האנרגיות המתאימות כדי להתמודד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully