וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד כבר חוששים מהמצב: מתיחות בין ויניסיוס לאמבפה?

הבלאנקוס כבר בפיגור 4 נקודות מברצלונה אחרי 3 מחזורים, אמבפה עדיין לא כבש ונראה מתוסכל מהברזילאי. אנצ'לוטי מזהיר: "אסור לנו לחפש תירוצים, אלא להשתפר. זה עולה לנו יותר משציפינו"

תיקתקנו, 29.8/ספורט1

ריאל מדריד סיימה את העונה שעברה כאלופת ספרד ואלופת אירופה, כשלפרקים היא מציגה כדורגל מבריק ולפרקים כדורגל יעיל וקטלני. אחרי שצירפה בקיץ את אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם, קיליאן אמבפה, רבים חשבו שהמכונה הלבנה תהפוך לקטלנית עוד יותר, אבל אתמול (חמישי) ריאל רשמה תיקו שני בשלושה מחוזרים, 1:1 מול לאס פלמאס, וכשהיא במרחק 4 נקודות מברצלונה המושלמת שבפסגה (שניצחה משחקים קשים בהרבה, כך נדמה, ובניגוד לריאל מפגינה אופי ווינרי) הלחץ גובר בברנבאו, על אף שהעונה רק בחיתוליה.

קיליאן אמבפה נמשך בחולצה על ידי הגנת לאס פלמאס. רויטרס
יכול היה לסחוט פנדל, המשיך במהלך והחמיץ. אמבפה/רויטרס
קיליאן אמבפה לצד ויניסיוס ג'וניור ריאל מדריד. רויטרס
הפנדלים של ויני, זה כבר ברור. הצמד המדובר/רויטרס

"ריאל מדריד לא לומדת", קראה הכותרת ב"אס" המדרידאי, על הקבוצה ש"שוב התחילה רע, ספגה אחרי חמש דקות, שוב התעוררה מאוחר ולא הצליחה להתחבר בהתקפה ולהפוך.... ארבע נקודות מברצלונה זה לא רק נורת אזהרה". על פי הניתוח של "אס", "בארבעת המשחקים של ריאל העונה היא נראתה קבוצה לא מרוכזת, בלי שיניים, איטית וצפויה, שמקווה לנצח על מבצעים אישיים ויכולת אישית".

כמובן שכל העיניים על אמבפה, שכבש רק שלושה שערים ב-16 משחקיו האחרונים ולא מצליח לעמוד בציפיות העצומות ממנו. ב"מארקה" טוענים ש"לפחות ספק אחד נגמר: ויניסיוס הוא בועט הפנדלים, למרות שהצרפתי מומחה בבעיטות מהנקודה". באחת ההתקפות המתפרצות של ריאל, ויניסיוס הוביל את הכדור, אמבפה החופשי סימן בידו וביקש מסירה, ויני החליט לבעוט מרחוק, והצרפתי נופף ידיים בתסכול, במהלך ותגובה שכבר סחטו כותרות בספרד. "התקרית הלוהטת הראשונה מאז שהוא הגיע - כך הגיב אמבפה לווניסיוס שלא מסר לו".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
יש בעיות מיסטר. אנצ'לוטי יודע את זה/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי יודע ש"המחצית הראשונה הייתה ממש רעה. היה לנו קשה לשחק את הכדורגל שלנו. היה לנו קשה למצוא את האיזון. לא ראיתי שיפור בהשוואה למשחק מול מאיורקה. אנחנו צריכים לחפש פתרונות, ואני חושב שנמצא אותם. אסור לנו לחפש תירוצים, אלא להשתפר. זה עולה לנו יותר משציפינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully