וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהיה עונה היסטורית": מכבי תל אביב ואדו כבר סותמים פיות

30.8.2024 / 6:30

מועדון אירופי: הצהובים חוגגים שלב בתים שביעי בעשור, מתרגשים לקחת חלק בעונה המיוחדת ושמחים עם הגנאי שענה למבקרים. תורג'מן "עשה זהבי" ואמור לפתוח על חשבונו גם בליגה, ובאופק אפשר לראות את הרכש שיביא "תחרות מטורפת": "סגל טוב מבעונה שעברה"

צפו בשערים: מכבי תל אביב עלתה ל-0:3 על באצ'קה טופולה תוך 12 דקות/ספורט1

התרגשות רבה במכבי תל אביב אחרי ההעפלה לליגה האירופית ולקראת ההגרלה היום (שישי, 14:00, ספורט1) בצהריים. במועדון ימתינו בדריכות לראות מי יהיו שמונה היריבות שיחכו למכבי תל אביב בליגה האירופית, כאשר ברור כבר כי לא תהיה ביתיות בישראל.

"אנחנו הולכים לשתי ליגות", אמרו אמש גורמים בקבוצה בסיום הניצחון 1:5 על באצ'קה טופולה. "תהיה ליגת על בישראל ותהיה הליגה האירופית, ובשתיהן נשאף למקסימום. זו הולכת להיות עונה היסטורית כי זו פעם ראשונה שהליגה האירופית תיערך במתווה הזה ולהיות חלק מההיסטוריה הזו, זה מרגש. פעם שביעית בעשר השנים האחרונות שאנחנו עוברים את שלב המוקדמות. מכבי תל אביב מקבע את עצמו כמועדון עם נוכחות גדולה באירופה".

מכבי תל אביב עברה את המשחק אמש עם הרבה סטייל. היה מי שחשש משחזור המפלה מול אולימפיאקוס בגומלין בבאצ'קה טופולה בעונה שעברה, אבל מכבי תל אביב עלתה למגרש מוכנה מאוד ומי שסידר לה ערב קסום כבר אחרי שבע דקות היה הנרי אדו עם צמד.

"כל מי שזלזל באדו מבין עכשיו מה ז'ארקו מוצא בו ולמה בן מנספורד ודומיניק פרייס התעקשו עליו", אמרו בקבוצה. הצמד של אדו לא יבטל את המהלך לצירוף שחקן כנף זר ובמכבי תל אביב מאוד נחושים לעשות זאת עד ה-4 בספטמבר כדי לרשום את השחקן לליגה האירופית. לקבוצה יש ארבעה זרים בלבד, כך שמקום לא חסר.

הנרי אדו מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
גם המבקרים מתחילים להבין: יש בו משהו. אדו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאזטיץ' עלה אתמול עם שלושה שינויים בהרכב ביחס למשחק לפני כשבוע, כאשר יוריס ואן אובריים, רוי רביבו ואדו עצמו פתחו במקום איסוף סיסוקו, אופיר דוידזאדה והישאם לאיוס. לאזטיץ' בחר להמשיך עם גבי קניקובסקי, דור פרץ ודור תורג'מן ולא לעשות רוטציה לגביהם - וצדק. קניקובסקי ותורג'מן היו מצויינים והאחרון כבש את השער הרביעי לטובת מכבי תל אביב ב"בעיטת ערן זהבי": פס חכם לפינה.

תורג'מן ישאר במכבי תל אביב על אף ההתעניינות הרבה מכמה מדינות ולמרות ההצעה הרשמית שיש מצסק"א מוסקבה. על פי המשחקים האחרונים, לאזטיץ' בחר בו לחלוץ הפותח של מכבי תל אביב והפתיע כאשר לא הכניס את ערן זהבי במקומו. הסרבי העלה כחילוף דווקא את אלעד מדמון והשאיר את זהבי על הספסל. ההערכה היא שגם מול מכבי פתח תקוה מחרתיים יפתח תורג'מן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דור תורג'מן מכבי תל אביב חוגג. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
החלוץ הבכיר של מכבי תל אביב כאן כדי להישאר - וכבר "עושה זהבי". תורג'מן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאזטיץ' עמד במשימה אמש לשלב כמה שיותר שחקנים במחצית השנייה ולשמור על רעננות לקראת המשחק ביום ראשון בליגת העל. "תהיה תחרות מטורפת על ההרכב ומי שלא יספק את הסחורה, לא יראה דשא", יודעים שחקנים בקבוצה. "הסגל אמור להיות טוב יותר ממה שהיה בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully