וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברח מבית הכלא" באברטון, והאוהדים הודו: "יהיה חסר"

ניל מופה בדרך לעזוב את הקבוצה מליברפול לטובת מארסיי, ובווידוי בוטה ברשת החברתית "X" השווה זאת לסרט מיתולוגי. הקהל מתגעגע: "הקומיקאי הגדול בתולדות הפרמיירליג"

תיקתקנו, 29.8/ספורט1

קריירת הפרמיירליג של ניל מופה התחילה בצורה נפלאה עם שלוש עונות נפלאות במדי ברייטון, שם כבש 27 שערים ובישל עוד שבעה כאחד השחקנים הטובים ביותר לעלות מהספסל ולשנות את המשחק. יכולתו הטובה סידרה לו חוזה מצוין באברטון כשהצרפתי הצטרף לטופיז בספטמבר 2023, אבל עם שער בודד ושני בישולים בלבד ב-32 הופעות, מופה מצא את עצמו חוזר לברנטפורד בהשאלה, אצלה שיחק בצ'מפיונשיפ.

החזרה שלו לקבוצה של תומאס פרנק גם לא היתה מוצלחת במיוחד, והוא חיפש דרך לצאת מחוזהו באברטון, בה הרגיש לא מרוצה, וביום האחרון לחלון ההעברות של הקיץ, הוא צפוי להשלים מעבר למארסיי.

לקראת המעבר, העיתונאי פבריציו רומאנו כתב ברשת "X" על כך שהעסקה סופית, והחלוץ הצרפתי לא נותר חייב לאברטון, אותה הוא לא כל כך חיבב בלשון המעטה, כשהגיב לציוץ של רומאנו עם סרטון מהסרט "חומות של תקווה", שם נראית הדמות הראשית בורחת מבית הכלא.

הציוץ של ניל מופה

מופה נחשב כ"מטריל" גדול ברשתות החברתיות, גם נגד נבחרת אנגליה והכדורגל האנגלי בכלל, ואפילו אוהדי אברטון הודו בתגובות שהם אהבו את זה.

"הקומיקאי הגדול ביותר בפרמיירליג עזב", כתב אחד האוהדים. "אחד השחקנים המצחיקים בליגה עזב, הוא יהיה חסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully