וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: צ'לסי הפסידה לסרבט, אך העפילה לקונפרנס ליג

אחרי שפירקו 2:6 בליגה את וולבס וניצחו 0:2 במשחק הראשון, הבלוז הובכו עם 2:1 בשוויץ ולא היו רחוקים מהדחה. פנאתינייקוס הדיחה את לאנס

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

רק לפני ארבעה ימים צ'לסי מחצה 2:6 את וולבס בפרמיירליג. הערב (חמישי) היא התארחה אצל סרבט במשחק הגומלין של שלב הפלייאוף בקונפרנס ליג ולאחר ה-0:2 בלונדון, היא ידעה שגם תיקו יעלה אותה לשלב הליגה של הקונפרנס ליג. אלא שכפי שהתגלה גם במחזורי הפתיחה באנגליה, ההגנה החדירה של מארסקה שוב פישלה והבלוז נחלו הפסד 2:1 מביך, אבל העפילו בזכות הניצחון במשחק בלונדון.

זה התחיל טוב מבחינת צ'לסי, שעלתה ליתרון מוקדם מפנדל מוצלח של אנקונקו (14), שכבש גם במשחק הקודם. אלא שז'רמי גיימנו סיים התקפה יפה עם בעיטה מקרוב (32) והשווה ל-1:1. אנזו קריבלי השלים מהפך (72) בנגיחה אחרי שהוא ניצל מיקום לא טוב של פיליפ יורגנסן השוער החדש. לסרבט נותר הרבה זמן כדי להשיג את השער השלישי שהיה שולח את המשחק הזה להארכה, אבל הגנת צ'לסי המקרטעת עמדה בלחץ ומנעה מבוכה ממארסקה.

כריסטופר אנקונקו צ'לסי חוגג. רויטרס
כבש וחגג עם הבלון. אנקונקו/רויטרס

אחרי שהפסידה 2:1 בצרפת, פנאתינייקוס השלימה מהפך והדיחה את הצרפתים עם 0:2 ביוון. פלוריאן סוטוקה היה יכול להעלות את הצרפתים ליתרון, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-15 ואז פקונדו פליסטיירי העניש עם ה-0:1 בדקה ה-62. פאו היתה צריכה שער נוסף כדי להעפיל והשיגה אותו מרגלי טטה הברזילאי שהכריע בדקה ה-85 אחרי הפקרות בהגנת לאנס וחגג בטירוף.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

צפו בשער המכריע של טטה מפנאתינייקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully