וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר את רף החצי מיליארד: סטפן קרי סיכם לעוד עונה בגולדן סטייט

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 21:32

כוכב הווריירס האריך את חוזהו הנוכחי בשנה תמורת 62.6 מיליון דולר, יישאר בגולדן סטייט עד 2026/27 לפחות והפך לשלישי שעובר את ה-500 מיליון דולר

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Ronald Martinez, GettyImages
כל עוד הוא שם, לווריירס יש סיכוי. סטף/GettyImages, Ronald Martinez

כוכב גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי סיכם על הארכה של חוזהו בשנה אחת תמורת 62.6 מיליון דולר, כך אישר סוכנו. ההסכם משאיר את קרי בחוזה עם גולדן סטייט עד עונת 2026/27, והוא יהפוך לשחקן ה-NBA השלישי בהיסטוריה, יחד עם לברון ג'יימס וקווין דוראנט, שעובר אף רף ה-500 מיליון דולר הכנסות בקריירה.

לקרי נותרו שנתיים בחוזה לארבע שנים שבהן הוא מרוויח 215.4 מיליון דולר, ועליו חתם באוגוסט 2021. הוא היה זכאי לחתום על הארכה של שנה אחת בלבד בשל חוק ה-NBA לשחקנים מעל גיל 38, שמונע מקבוצות להציע חוזים של ארבע שנים או יותר לשחקנים מעל גיל זה.

קרי, 36, לא הסתיר את רצונו להישאר בווריירס - הקבוצה היחידה בה שיחק אי פעם - ולפרוש במדיה. "תמיד אמרתי שאני רוצה להיות וורייר לכל החיים", אמר סטף ביולי. "בשלב הזה בקריירה שלי, אני מרגיש שזה אפשרי". עם זאת, הוא גם הביע את רצונו להיות חלק מקבוצה תחרותית, ואמר כי "אם יש מצב שבו אתה למטה רק בגלל שאתה רוצה להישאר, לי קשה עם זה. אבל אני לא חושב שזו הולכת להיות המציאות".

הווריירס מנסים לבנות סגל חדש וצעיר יותר, ותמיד האמינו שכל עוד יש להם את סטף קרי, יש להם סיכוי להגיע רחוק. ב-2023-24, עונתו ה-15, קארי העמיד ממוצעים של 26.4 נקודות ב-40.8% קליעה מהשלוש, 5.1 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים למשחק. הווריורס נכנסים לעידן חדש ללא קליי תומפסון, שעזב לדאלאס מאבריקס אחרי 13 עונות עם גולדן סטייט.

בנוסף לקרי ודריימונד גרין הוותיקים, הווריירס מתכננים להסתמך יותר על שחקנים צעירים כמו ג'ונתן קומינגה, ברנדין פודז'ימסקי וטרייס ג'קסון-דייוויס. הם גם צירפו את באדי הילד, קייל אנדרסון וד'אנטוני מלטון.

קרי הוא אולסטאר 10 פעמים, MVP פעמיים, MVP בגמר ומדליסט זהב אולימפי שעזר לווריירס לזכות בארבע אליפויות NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully