וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאב ראש חיובי": ג'ורג' מועמד להרכב, אבל במקום מי?

30.8.2024 / 7:30

החלוץ מתדפק על דלתות ה-11 של בית"ר לקראת טבריה (שבת, 20:00, ספורט4), אבל ספק אם יצחקי יוותר על מוזי, שועה או טוומאסי. חודדה שוב מהמר על התקפה

כתבה לקראת עירוני טבריה - בית"ר ירושלים/ספורט1

עירוני טבריה

בעירוני טבריה מתרגשים ממשחק הבית הראשון שלהם בליגת העל. איתן וולבלום שייעדר מספר חודשים עקב קרע ברצועה יחסר לאלירן חודדה, שצפוי לעלות בהרכב דומה לזה שעלה בחיפה. "אנחנו באים לשחק את אותו הכדורגל ששיחקנו במחצית הראשונה בחיפה. אני מאמין בכם ובטוח שנתחיל לצבור נקודות", הבהיר מאמן טבריה לשחקנים.

בקבוצה מקווים כי לפחות 1,500 אוהדים יתמכו בקבוצה, אך בכל מקרה סיכמו עם בית"ר ירושלים כי עודפים שיישארו יועברו לקהל הירושלמי, שצפוי להגיע בהמוניו, כולל חלק לא מבוטל מהמרכז והצפון. בטבריה הסבירו: "אנחנו רוצים שיגיעו כמה שיותר אוהדים שלנו, אך אם יישארו כרטיסים - אנחנו צריכים את ההכנסה כדי לנסות להתחזק בעוד כמה שחקנים".

אלירן חודדה מאמן עירוני טבריה. דני מרון
ממשיך להמר על התקפה. חודדה/דני מרון

בית"ר ירושלים

מלווה בכ-4,000 אוהדים, תגיע הקבוצה מחר לנוף הגליל בתקווה לצאת לפגרת הנבחרת עם 6 נקודות מ-6 אפשריות. ברק יצחקי לא היה מרוצה מהמשחק נגד מ.ס אשדוד ואמר לשחקניו באסיפה: "לא שיחקנו טוב. כבר הובלנו, היה לנו משחק ביד וסתם לא היינו חכמים. שיחקנו מהר ולא ידענו לרווח ולשחק בשקט ובסבלנות, במיוחד בדקות שאשדוד הייתה עם עשרה שחקנים. זה סתם הביא אותנו לדקות של מתח בסיום, זה לא צריך לקרות. יהיו לנו הרבה משחקים כאלה עם קושי, ונצטרך ללמוד מזה. אולי טוב שזה קרה עכשיו".

בנוגע להרכב, יצחקי לא תירגל השבוע את ה-11 אך ביצע כמה שינויים במשחקונים, ולמרות זאת נראה כי אם יהיה שינוי בהרכב, הוא יהיה הצבתו של מיירון ג'ורג' בחוד על חשבון אחד משחקני הכנפיים. במקרה כזה ההחלטה של הצוות המקצועי תהיה לא פשוטה משום שטימו מוזי הוא השחקן שנמצא בכושר הטוב ביותר ועובד עבור הקבוצה יותר מכל שחקן אחר בחלק הקדמי, ואילו ירדן שועה ופטריק טוומאסי הם ה"כוכבים" של הקבוצה. נראה שהמאמן יקבל את ההחלטה הסופית רק לאחר האימון המסכם היום. "יש לצוות כאב ראש טוב בחלק הקדמי", אמרו על כך במועדון.

לאחר המשחק יחזרו בבית"ר להתעסק בנושא הרכש. אם לא יהיו התפתחויות בנוגע לנדב נידם עד לתחילת השבוע הבא, ייתכן שאת משבצת הזר השישי יאייש קשר ולא שחקן התקפה, בהתאם כמובן למה שיימצא בשוק. בבית"ר העריכו כי רן בן שמעון יזמין את גיל כהן לנבחרת, במיוחד לאור היעדרות שון גולדברג והעובדה שאין בלם עם רגל שמאל, אך הוא יצטרך להמתין להזדמנות אחרת.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מיירון ג'ורג', חלוץ בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מתדפק על הדלתות, אבל במקום מי? מיירון ג'ורג'/קובי אליהו

טריוויה

* הזיכרון האחרון של בית"ר ירושלים מקבוצה מהעיר טבריה הוא משחק העלייה מהליגה הארצית ב-1991/92, אז איתן מזרחי כבש את השער הראשון ב-0:2 על הפועל טבריה. כיום בנו לי-און משחק בבית"ר. עופר דגמי הבקיע אז את השני.

* בית"ר ירושלים תנסה לפתוח עונה עם 6 מ-6 לראשונה מאז 2017/18. אז, אגב, היא ניצחה בארבעת המחזורים הראשונים ולא הפסידה עד ה-3:2 לסכנין במחזור השישי.

* כל 13 משחקי החוץ האחרונים של בית"ר בליגה הסתיימו בהכרעה (שבעה ניצחונות לעומת שישה הפסדים), מאז ה-1:1 מול מכבי חיפה בדצמבר אשתקד.

* אלירן חודדה יאמן לראשונה מול בית"ר ירושלים, במדיה שיחק כבלם כמעט שנה וחצי (אוגוסט 2004 עד ינואר 2006). הוא שיתף אז פעולה גם עם ברק יצחקי ואף בישל לו ב-1:1 מול מכבי נתניה בדצמבר 2005. עכשיו הם נפגשים כמאמנים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: גרין
קהל: 3752

משחקי המחזור השני:

שבת, 19:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
שבת, 20:00: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט4)
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully