וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אסור להיראות ככה בהגנה מול מכבי חיפה"

29.8.2024 / 16:45

מאמן מכבי נתניה אחרי ההפסד 4:3 לבני ריינה ולקראת המפגש עם האקסית במוצ"ש (20:30): "אנחנו אופטימיים, יש מזל רע עם פציעות הזרים". ניראון: "תמיד האמנתי שאני ראוי לנבחרת"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 3:4/ספורט1

אחרי שספגה רביעייה כבר במחצית הראשונה והפסידה 4:3 למכבי בני ריינה במחזור הפתיחה, מכבי נתניה תנסה להתאושש במחזור השני של ליגת העל, כאשר תארח במשחק המרכזי את מכבי חיפה (מוצ"ש, 20:30). יהיה זה כמובן משחק פיקנטי עבור מרקו בלבול, מול קבוצת נעוריו בה שיחק ואימן, וגם עבור הקשר מאור לוי שכבש את שערו הראשון במדי נתניה לרשת מכבי חיפה, בהפסד 2:1 בחצי גמר גביע הטוטו לפני כשבועיים.

מרקו בלבול אמר במסיבת העיתונאים: "המשחק הקודם היה בגביע הטוטו, כל משחק הוא שונה. מכבי חיפה קבוצה חזקה שמגיעה אחרי ניצחון מרשים 0:4 על טבריה. נבוא מול הקהל שלנו ונעשה הכול כדי להשאיר את הנקודות בבית. לא ככה רצינו לפתוח את העונה. מתסכל להבקיע שלושה שערים בחוץ ועדיין להפסיד. אסור להיראות ככה בהגנה מול מכבי חיפה. ניקח את הדברים הטובים ממשחק ההתקפה ונרצה לשמר את האופי, שכמעט חזרנו ועשינו את ה-4:4 מול ריינה. אנחנו באים אופטימיים, עשינו משחקים מצוינים ואנחנו מבקיעים שלושה שערים בממוצע למשחק. צריך לשפר את משחק ההגנה ונשפר אותו. נעשה התאמות ונמשיך קדימה בכל הכוח".

מרקו בלבול, מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
מרקו בלבול/שלומי גבאי

על הזרים החדשים: "זה מזל רע שהרי טבארש ופרדי ורגאס נפצעו, בד לאק רציני. ביקל לא עשה הכנה אופטימלית ואנחנו מכניסים אותו לכושר. הוא ישחק. גם הבלם ג'טיי הגיע בלי הכנה אופטימלית, אבל הוא משחק ואני בטוח שהם יתרמו לנו הרבה".

על האקסית מכבי חיפה, אותה ניצח בבכורה כמאמן מכבי נתניה ברבע גמר הגביע בעונה שעברה: "הכדורגל דינמי מאוד, כבר שיחקתי מול מכבי חיפה הרבה פעמים, גם כשחקן וגם כמאמן. נכון שיש לי פינה חמה בלב למועדון, אבל אני בא במטרה אחת לנצח ולתקן את מה שהיה בשבוע שעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
עומר ניראון שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
עוד לא מעכל את הזימון לנבחרת. עומר ניראון/ברני ארדוב

עומר ניראון, שקיבל זימון בכורה לנבחרת הבוגרת: "הייתי אומר שאני מאמין כי הכדורגל הוא דינמי. תמיד האמנתי וידעתי שאני ראוי ויכול להגיע לנבחרת ישראל. היה מרגש לקבל את ההודעה, זה רגע שאתה מחכה לו מהילדות. אני עוד לא מעכל את זה. קיבלתי טלפון מאיתי זילפה שהודיע לי על הזימון לפני כן. אני אוהב את הציפיות ואת כל העיניים עליי, אני מרגיש שזה מרים אותי. כרגע המטרה שלי היא מכבי חיפה והבאת נקודות למועדון".

על ההפסד במחזור הפתיחה: "לא נעים לספוג ארבעה שערים, קמים מזה כי אין ברירה. היינו קרובים להשיג נקודה למרות זאת, והפנים כבר לשבת. היה לאיתי בן שבת משחק לא טוב, אבל זה לא היה רק הוא אלא גם אני וכל החברים. הוא בחור מדהים עם אופי חזק, הוא שם את זה מאחור ומתמקד בשיפור ובהצלחה במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully