וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "התחלנו להתאמן אחרונים באירופה, צריך להגביר קצב"

29.8.2024 / 14:08

מאמן מכבי תל אביב סיפר בתום האימון הראשון על התחושות: "הכי חשוב זה אופי טוב ושחקנים שרוצים ללמוד. הרגשתי שיש לנו את זה". הקפטן דיברתולומיאו: "בכל שנה יש קצת שינויים". צפו בתמונות

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את אימון הבכורה הרשמי שלה לקראת עונת 2024/25 באולם המידטאון. במהלך השבוע האחרון נחתו בארץ כל השחקנים הזרים של הצהובים, ומהאימון נעדרו דריל מייקון ג'וניור שאמור להיות כשיר לפעילות רק בעוד חודשיים ועומר מאייר שנמצא בטירונות ולא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה.

המאמן עודד קטש אמר בסוף האימון: "מרגש מאוד, כמו כל עונה. פנים חדשות, התרגשות חדשה. הצלחתי להתגעגע לפנים המוכרות, מה שלא חשבתי בסוף העונה שעברה שיקרה, אבל התגעגעתי לכולם. התרגשות גדולה, אבל עם תחושת דחיפות כי התחלנו אחרונים באירופה להתאמן, יש הרבה עבודה וצריך להגביר את הקצב. מה שחשוב זה אופי טוב, ששחקנים יהנו לעבוד קשה ולהיות אחד עם השני. לפי האימון הראשון הרגשתי שיש לנו את זה".

הקפטן ג'ון דיברתולומיאו סיפר: "ברור שזה מאוד מרגש. יש הרבה התרגשות, נהדר לפגוש את כל השחקנים, לכולם יש הרבה אנרגיה, מסתדרים ויש וייב טוב. בכל שנה יש קצת שינויים, כולם באו עם גישה טובה ומוכנים ללמוד. זה רק יום הראשון ויש הרבה עבודה לפנינו".

ג'ורדן לויד, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
המון פנים חדשות, ביניהן אלה של ג'ורדן לויד/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב
שחקן מכבי תל אביב ווניין גבריאל. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
ווניין גבריאל/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב
עוזר מאמן מכבי תל אביב עדי עמוס לצד רוקאס יוקובאיטיס. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
רוקאס יוקובאיטיס עם עוזר המאמן החדש עדי עמוס/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב
ליוואי רנדולף, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
ליוואי רנדולף/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תצא כבר במהלך השבוע הבא ליוון למשחק הכנה ביום שישי הבא נגד אולימפיאקוס, שהוכרז כמשחק הוקרה ליורגוס פרינטזיס. בסוף השבוע שלאחר מכן תתמודד האלופה הישראלית בטורניר הכנה בקפריסין נגד באיירן מינכן ופנאתינייקוס. בעוד כשלושה שבועות תקיים שני משחקי הכנה, הראשון נגד אנאדולו אפס, באצטדיון פנאתינייקו הפתוח והענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully