וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה תוהים: האם לוקאקו ודה בראונה יהיו בסגל לישראל?

דומניקו טדסקו יפרסם את הסגל למשחקי ליגת האומות ביום שישי, כמה נציגים יישארו מ"דור הזהב" של 15 השנים האחרונות?

תקציר יורו 2024: צרפת - בלגיה 0:1, שמינית גמר/ספורט1

דומניקו טדסקו יפרסם מחר (שישי) את הסגל של נבחרת בלגיה למשחקים נגד ישראל וצרפת בליגת האומות, ובבלגיה ממתינים בקוצר רוח לראות האם המאמן יפתח דף חדש. בלגיה תארח את ישראל ביום שישי הבא (6.9) בדברצן, הונגריה, בגלל חוסר הרצון של מערכת הביטחון שלה להתמודד עם איומים או הפגנות שנוגעות למלחמה בעזה.

בבלגיה קיוו לתקן את הרושם אחרי הכישלון במונדיאל 2022 עם הופעה מוצלחת ביורו 2024, אבל בקושי העפילו לשמינית הגמר ושם הודחו על ידי צרפת. השאלה כעת היא מי יעמיד את עצמו לרשות טדסקו והאם המאמן יבצע חריש עמוק וישאיר את שחקני "דור הזהב" בחוץ.

כמה סוגיות כבר נפתרו: טיבו קורטואה שלא היה בסגל ליורו, הודיע שלא יחזור כל עוד טדסקו הוא המאמן. בנוסף, יאן ורטונגן פרש מהמדים הלאומיים אחרי קריירה בינלאומית שכללה 157 הופעות.

שני סימני השאלה המרכזיים שמסמנים בבלגיה ערב פרסום הסגל, נוגעים לקווין דה בראונה ורומלו לוקאקו. קשר מנצ'סטר סיטי, לו 105 הופעות במדי הנבחרת, אמר בכמה הזדמנויות שבגיל 33 הוא חושש מהעומס. לכן ההערכה הזהירה היא שיכול להיות שהוא לא יהיה בסגל במשחקים הראשונים במפעל המשני.

לוקאקו עסוק במעבר המתקרב לנאפולי, רחוק מכושר משחק ובעצמו עשוי להישאר בחוץ. החלוץ שהבקיע 85 שערים ב-119 משחקי נבחרת, אכזב מאוד ביורו ובמולדתו אומרים שזה לא יהיה מפתיע אם הוא לא יהיה בסגל למשחקים בשבועיים הקרובים.

שמונת השחקנים המובילים בכמות הופעות בנבחרת בלגיה הם כולם מ"דור הזהב" של 15-17 השנים האחרונות. אדן הזאר כבר תלה את הנעליים, דריס מרטנס וטובי אלדרווירלד פרשו מהנבחרת ב-2022 והשיאן ורטונגן עשה זאת לאחרונה. אקסל ויטסל, שמדורג שני עם 132 הופעות, עשוי להיות בסגל לישראל וצרפת.

שחקן נבחרת בלגיה, רומלו לוקאקו. רויטרס
בבלגיה לא יופתעו אם לוקאקו יישאר בחוץ/רויטרס

המשחקים של ישראל בליגת האומות 2024/25:

9.6, בלגיה - ישראל
9.9, ישראל - איטליה

10.10, ישראל - צרפת
14.10, איטליה - ישראל

14.11, צרפת - ישראל
17.11, ישראל - בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully