וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון רסס הושלך בחדרה לעבר ביתו של כדורגלן מוכר

במקום נגרם נזק רב לרכוש, אך אין נפגעים בנפש. במשטרה מעריכים כי מדובר בטעות בזיהוי, השחקן לוואלה: "אין לי ספק שלא כיוונו אליי"

הלילה (בין רביעי לחמישי) בסמוך לשעה 1:30 הושלך רימון רסס לעבר ביתו של כדורגלן מוכר וידוע המתגורר בחדרה. נזק רב נגרם למבנה החיצוני של הדירה, איש לא נפגע.

שני אלמוניים רכובים על אופנוע הגיעו מול הכניסה הראשית של הבית השוכן בשכונה שקטה, השליכו את הרימון ונמלטו. הכדורגלן ובני ביתו התעוררו בבהלה ונדהמו למראות הנזק שנגרם. למקום הוזעקה המשטרה שפתחה בחקירה.

כיוון החקירה העיקרי הוא שמדובר בטעות בזיהוי והרימון היה מכוון לאדם אחר שמתגורר בסמיכות לבית הכדורגלן, שכן בעבר הלא רחוק כוונו לעבר אותו אדם מספר מתקפות דומות.

במשטרה ציינו כי הכדורגלן הוא אדם נורמטיבי לחלוטין ללא כל עבר פלילי וללא סכסוכים או חובות.
חוקרי המשטרה גבו ממנו עדות ראשונית. בשל חומרת האירוע והחשש כי חפים מפשע עלולים להיפגע, תיק החקירה יקבל תיעדוף ויטופל על ידי אגף החקירות והמודיעין של תחנת חדרה.

כדור כדורגל. אריאל שלום
כדור כדורגל/אריאל שלום

בשיחה עם וואלה ספורט אמר הכדורגלן: "אנחנו ממש בהלם, התעוררנו לקול פיצוץ אדיר, רצתי למטה וראיתי את הנזק. היה פה נס, לא רוצה אפילו לחשוב מה היה קורה אם מישהו היה בקומה התחתונה של הבית או בקרבת החצר. אני אדם שומר חוק, מעולם לא הסתבכתי לא עם החוק ולא עם אדם כלשהו. אין לי ספק שמדובר במשהו שכלל לא כוון אליי. אני סומך על המשטרה שתמצא את מי שעשה זאת".

  • עוד באותו נושא:
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully