וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "צריך לחצוב ניצחונות, מאמין שיהיו שינויים בסגל"

29.8.2024 / 9:45

מאמן הפועל באר שבע לקראת סכנין ביום ראשון: "צריך לקבל את הביטחון בחזרה". גיא מזרחי: "המעבר לכאן הוא משהו שמאוד רציתי"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

בצל פתיחת העונה הפושרת והפציעות שרק סיבכו את העניינים מבחינת רן קוז'וך, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק הליגה השני שלה העונה, ביום ראשון בבית מול בני סכנין (ראשון, 20:00, ספורט4). שתי הקבוצות יגיעו לטרנר אחרי ניצחונות, אבל הקבוצה הביתית עם סגל מדולל, בעיקר במרכז השדה והחלק הקדמי, לאור הפציעות של שי אליאס ורועי גורדנה והסטטוס של ארתור שושנאצ'ב ודיינר קיניונס שנמצאים בדרך החוצה מהקבוצה.

לכך התייחס הבוקר (חמישי) קוז'וך במסיבת העיתונאים שערכה באר שבע לקראת המשחק. "סכנין חזקה, מאומנת, סלובו (דראפיץ' י.ט.) כבר בשנה השנייה שלו בקבוצה", אמר קוז'וך, "הם מכירים, יודעים, מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד יריבה מאורגנת. אי אפשר להקל ראש".

על הניצחון 0:1 נגד עירוני קרית שמונה: "המשמעות של לא לספוג ולא להיות פרוצים זה משהו שדיברנו עליו הרבה בשבועות האחרונים. די ביצענו את ההוראות במשחק הזה, גם השינוי בשיטה עזר לנו. הגענו קצת לחוצים וחסרי ביטחון ועם הזמן נצטרך לקבל את הביטחון בחזרה. צריך לחצוב ניצחונות בכוח".

על חיזוק: "יש סגל מאוד רחב, ברגע שיש פציעות כמו של גורדנה ואליאס, זה הזמן של שחקנים אחרים להראות מה הם יודעים. בנוגע לעמדות אחרות - אנחנו עובדים על זה חזק. אני מאמין שיהיו שינויים בסגל. קיניונס? הוא הושעה, חזר להתאמן, דף חדש".

ביום ראשון קוז'וך יעמוד על הקווים בטרנר בפעם הראשונה כמאמן באר שבע. "יש התרגשות וציפייה", אמר, "זכיתי לשחק בטרנר נגד הפועל באר שבע ואתה מבין את העוצמות של הקהל. כשהקהל בטרנר מחליט שהקבוצה תנצח, היא מנצחת. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו, ההתרגשות גדולה".

רן קוז'וך, מאמן הפועל באר שבע. אבי רוקח
מחפש קצת שקט. קוז'וך/אבי רוקח

המגן גיא מזרחי אמר: "התרגשות, ציפייה, מרגישים את הקהל. אני מאוד מתרגש ומחכה להיות שחקן שהאוהדים איתו. אני מרגיש טוב חברתית ומקצועית. לא פתחנו כמו שרצינו, אבל זה תהליך ואני מאמין שנראה דברים טובים בהמשך".

מזרחי שהגיע ממכבי נתניה, הוסיף: "שחקן שלא רוצה לחוות לחץ וציפיות, אין לו לאן להתקדם. המעבר הזה הוא משהו שמאוד רציתי, זו הייתה האופציה היחידה עבורי. אני אוהב את זה, את הלחץ והציפיות. מי שפה יודע וצריך להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully