וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הלחץ עליו: מה מצפה לסתיו למקין בפרטיזן בלגרד

בסרביה משוכנעים שהמעבר משחטאר דונייצק קרוב. אחרי שלא שיכנע באוקראינה, הבלם יגיע למועדון בו מצפים ממנו לתפוקה מיידית

תקציר: גנט - פרטיזן בלגרד 0:1/ספורט1

התקשורת בסרביה מדווחת שסתיו למקין יחתום בפרטיזן בלגרד בימים הקרובים ולעבור אליה בהשאלה משחטאר דונייצק. חלון ההעברות בסרביה ייסגר רק ב-13 בספטמבר, כך שגם אם יהיו עיכובים קטנים, לצדדים אין כרגע לחץ של זמן.

בסרביה מספרים שאחד הגורמים שזירזו את העסקה שאמורה לצאת לפועל, הוא היחסים הטובים בין ההנהלות של שני המועדונים. בינואר האחרון שחטאר השאילה לפרטיזן את הקשר הקולומביאני דניל קסטייו, והוא רשם תקופה מצוינת בבלגרד. בקיץ הוא חזר לאוקראינים ומיד נמכר למיטיולן שהתרשמה ממנו כשלבש את מדי פרטיזן. במועדון הפאר הסרבי מקווים לסיפור הצלחה דומה עם למקין והוא יהיה צריך לעמוד בציפיות.

למקין מיועד לתפוס את מקומו של הקפטן סבטוזר מרקוביץ'. לפי דיווחים בשבועיים האחרונים, הבלם בן ה-24 קיבל הצעה ממכבי תל אביב (במקביל למו"מ שנפתח עם פרטיזן), אבל סירב בגלל המצב הבטחוני בישראל. בינתיים ויקטוריה פלזן ניהלה איתו מגעים בעצמה והוא אמור לעבוד אליה ביומיים הקרובים תמורת 1.5 מיליון יורו. מחצית מהסכום תעבור לאולימפיאקוס שמכרה את מרקוביץ' לפרטיזן ב-2022.

סתיו למקין, שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
בשחטאר זה פחות עבד. למקין/רויטרס

למקין יצטרף למצבת בלמים די רזה של פרטיזן. ניהאד מויאקיץ' יישאר השחקן הבכיר במרכז ההגנה, אבל בלם אחר - נתן דה מדינה - משחק מתחילת העונה כמגן ימני. הבלם הנוסף, ניקולה שימיץ', אמנם נחשב להבטחה גדולה, אבל הוא רק בן 17. המגן הימני אלכסנדר פיליפוביץ' יכול להיות מתופקד גם כבלם, אבל זו לא העמדה הטבעית שלו בשנים האחרונות.

כרגע נראה שאם למקין יעמוד בציפיות בנוגע ליכולת שלו - הדרך שלו להרכב סלולה. הליגה הסרבית תציב בפניו אתגר שהוא אמור להיות מסוגל להתמודד איתו, אבל בשחטאר דונייצק חשבו שכך יהיה באוקראינה ובסופו של דבר לא השתכנעו. למקין שותף בארבעה משחקי ליגה בלבד (בחלק מהזמן היה פצוע) ובמחזור הסיום של העונה שעברה, שחטאר הפסידה 2:0 לפוליסיה אחרי שספגה שני שערים מהירים כמה דקות אחרי שנכנס כמחליף.

הבלם בן ה-21 ינסה לשחזר את ההופעות הטובות מהנבחרות הצעירות של ישראל, אלו שבעזרתן הוא הצליח לעבור לחו"ל. בניגוד לשחטאר בעלת הסגל הנוצץ והרחב שבה התחרות גדולה, בפרטיזן הציפיות ממנו יהיו לתפוקה מיידית. אחרי שבע אליפויות רצופות של הכוכב האדום, למקין מגיע לקבוצה עם הרבה לחץ וחלק ממנו יהיה גם עליו.

בהנחה שלמקין אכן יושאל לפרטיזן, הוא לא יהנה מהופעות בזירה הבינלאומית. הקבוצה הסרבית הפסידה אתמול לגנט והפכה לראשונה אי פעם שמודחת משלבי המוקדמות של כל המפעלים האירופים באותו קיץ; היא נשרה מליגת האלופות לליגה האירופית, משם לקונפרנס ליג ואתמול כאמור הודחה גם משם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully