וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאמינה בו: הנרי אדו אמור לפתוח בסרביה

29.8.2024 / 9:00

מכבי תל אביב בחיפושים אחר שחקן כנף זר איכותי, אבל בינתיים נראה שלאזטיץ' מאמין בגנאי ומתכנן לפתוח איתו בגומלין מול באצ'קה טופולה (22:00, ספורט1). גם ואן אובריים אמור לחזור להרכב. כ-8,000 כרטיסים נמכרו למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

בזמן שהחיפושים אחר שחקן כנף זר נמשכים ומכבי תל אביב מגבירה את העירנות שלה לקראת סיום רישום השחקנים החדשים לאירופה ב-4 בספטמבר, המאמן ז'ארקו לאזטיץ' צפוי לפתוח הערב (חמישי, 22:00, ספורט1) עם הנרי אדו בהרכב במשחק הגומלין מול באצ'קה טופולה.

אדו לא זוכה להערכה גדולה עד כה מכיוון האוהדים, אבל לאזטיץ' מרבה לגונן ולשמור עליו, בעיקר מפאת גילו הצעיר וקשיי השפה, וגם כי הסרבי יודע שהקהל מחפש את היורש של מילסון ומדגיש כל העת: "אדו הוא אדו. הוא לא מילסון".

בכנף השמאלית הועדף במשחקים האחרונים הישאם לאיוס, אבל מעבר להזדמנות נוספת לאדו ולריענון ההרכב, לאזטיץ' גם רוצה הערב עוד עבודה הגנתית על הקו השמאלי ואת זה אמור לתת לו הגנאי שנרכש מז'ילינה עם המון פוטנציאל ותקווה שיתפתח לשחקן איכותי.

במאבק הצמוד בין איסוף סיסוקו ויוריס ואן אובריים, נראה שהערב ילך לאזטיץ' עם ההולנדי. במשחק לפני שבוע פתח סיסוקו וגם נפצע מתיקול חריף מאוד, אבל המשיך לשחק. המאבק כאמור צמוד מאוד ונראה כי לאזטיץ' ירבה לחלק את הדקות בין השניים.

הנרי אדו מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לאזטיץ' מגונן. אדו/אתר רשמי, מכבי תל אביב
יוריס ואן אובריים מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב ב-11. ואן אובריים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב רוצה לחזור מחר ארצה כשבידה הכרטיס לליגה האירופית, מפעל שיהיה מאוד מעניין עבורה בעונה הקרובה. לצד העיסוק באירופה, במועדון לא שוכחים שביום ראשון נפתחת עבורם ליגת העל וביחד עם 8,000 אוהדים שילוו אותה למשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה, המטרה היא לחזור עם 3 נקודות לפני היציאה לפגרת הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully